Takk for koselig Oslo treff jenter

Kanutten80

Gift med forumet
Ille koselig å treffe dere jenter (Blåmann, Fano, Dreamer og Hero)

Hadde vært koselig med et nytt treff fremover[:D]

Hahahahaa, lagde en helt lik tråd nå, hihi [:D] Kjempe koselig og møte deg. Flott jente er du [:D] Håper vi ses en gang igjen [:D]

Åhhhh jeg storkoste meg idag jenter... var så koslig å treffe dere.... jeg stortrivdes jeg. Hvor ble det av  tiden?

Kosa meg jeg også, tiden gikk veldig fort. Men det er jo bare et godt tegn det[:D]
ORIGINAL: hero

Åhhhh jeg storkoste meg idag jenter... var så koslig å treffe dere.... jeg stortrivdes jeg. Hvor ble det av  tiden?

Så hyggelig at dere hadde det kos på treffet. [:)][:)][:)]
Neste gang er jeg med også.

ORIGINAL: *Bobbo*

Det er kjempe flott Bobbo, begynner og bli en stund siden nå [:D] Hadde vært koselig og møttes igjen [:D]

Jeg er med på neste treff å

Jeg vil også være med på neste treff[:D]

ORIGINAL: fano

ORIGINAL: *Bobbo*

Det er kjempe flott Bobbo, begynner og bli en stund siden nå [:D] Hadde vært koselig og møttes igjen [:D]

Ja, vi må møtes igjen. Altfor lege siden sist nå [:)][:)][:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Jeg vil også være med på neste treff[:D]

Se der ja, thats the spirit[:D]

Veldig koslig å møte dere, synes det er så fint å møte menneskene bak nickene[:)] Hvor lenge satt dere etter at jeg dro da? Var litt rart å dra rett fra et sånt møte til barselbesøk til et lite nurk på to uker..... som ble til ved overraskelses metoden - altså ikke planlagt. Men veldig koslig også, fikk ikke noe mindre ønske om at mitt svangerskap skal gå bra akkurat.....

Håper vi får til et treff til før sommeren, og at det da klaffer for mange flere.

jeg og hero satt til kl nesten var halv 7 faktisk, hehe [:D][:D][:D]

Back
Topp