Takk for i dag, bergensjenter

Joffen

Gift med forumet
VIP
Da har jeg satt meg ned i sofaen etter å ha ryddet etter et kjempekoselig treff[:)] Var en fin gjeng med store og små[;)] Håper vi kan gjenta det hos meg på våren en gang, hvis ikke dere ble skremt av avstanden[:D]

Lucas la seg kl 18.50, var nok helt utkjørt! Så nå skal jeg surfe på nettet og se på tv Nyter freden til sambo kommer hjem[:)]

Havnet godt nedi sofaen her og. Takk for oss, koselig å hilse på dere jenter

ORIGINAL: Joffen

Da har jeg satt meg ned i sofaen etter å ha ryddet etter et kjempekoselig treff[:)] Var en fin gjeng med store og små[;)] Håper vi kan gjenta det hos meg på våren en gang, hvis ikke dere ble skremt av avstanden[:D]

Lucas la seg kl 18.50, var nok helt utkjørt! Så nå skal jeg surfe på nettet og se på tv Nyter freden til sambo kommer hjem[:)]

Daaaa var jeg kommet hjem og klokken er bare 5 på 9 meeen jaaa takk for et koselig treff jenter[:D][:D][:D]
gleder seg til neste [;)][;)]

Det var SÅ kjekt [:D] Synes vi skal ha alle treffene hos deg jeg!! (neida, det skal du få slippe [8D]) Men vi kommer gjerne tilbake til våren!! [:D] Neste treff tar vi i byn, så får gjerne Ruby og noen flere blitt med også. Banco Rotto - here we come! [:)]

Og du - kan jeg få oppskrift på pølsematen?? Var supergodt [:D]

Takk for idag, var kjekt å treffe dere selv om det ikke ble så lenge på meg.. Etter denne unormale skrikingen tok vi en tur til legen i kveld siden det virket som han hadde vondt av noe, og det viste seg at han har sopp i munnen sin.. Så vil knapt spise[:(] Da svir det i munnen... Men nå har vi fått medisin og gitt han litt smertestillende så håper det hjelper litt raskt.. Har så vondt av han, var skikkelig hylgrining.. Håper ikke det blir skriking hele natten nå..

Så satser på en blid og fornøyd liten gutt om det blir flere treff[:D]

ORIGINAL: Morellskatten

Det var SÅ kjekt [:D] Synes vi skal ha alle treffene hos deg jeg!! (neida, det skal du få slippe [8D]) Men vi kommer gjerne tilbake til våren!! [:D] Neste treff tar vi i byn, så får gjerne Ruby og noen flere blitt med også. Banco Rotto - here we come! [:)]

Og du - kan jeg få oppskrift på pølsematen?? Var supergodt [:D]

Jeg kan ha alle treffene jeg, det hadde ikke vært noe problem[:)] Men er litt langt å reise for noen, så får ta treff i byn så de slipper den ekstra lange reisen!

Oppskrift kan du få:

20 stk pølsehorn:
4 dl grovt mel
6 dl hvetemel (dette er ca, du ser hvor mye du trenger)
1 pk tørrgjær
litt salt+piffikrydder

Alt dette blandes! Varm så 4 dl melk + 6 ss olje eller flytende melange til ca 40 grader (37 ved fersk gjær), bland dette med det tørre. Heves i ca 45 min.

Mens deigen heves steker du 20 grillpølser på lav temperatur (skal ikke bli svidd[:)])

Så ruller du deigen til en pølse deretter gjør du sånn som vist på tegningen (Har prøvd å lage en tegning[8D]):

ORIGINAL: Bibba

Takk for idag, var kjekt å treffe dere selv om det ikke ble så lenge på meg.. Etter denne unormale skrikingen tok vi en tur til legen i kveld siden det virket som han hadde vondt av noe, og det viste seg at han har sopp i munnen sin.. Så vil knapt spise[:(] Da svir det i munnen... Men nå har vi fått medisin og gitt han litt smertestillende så håper det hjelper litt raskt.. Har så vondt av han, var skikkelig hylgrining.. Håper ikke det blir skriking hele natten nå..

Var kjekt å treffe dere, selv om dere måtte gå tidlig! Godt dere tok turen til legen, håper han blir bedre av medisinen! Stakkars gutten din[:(] Vi får satse på flere treff ja[:)] Kan godt gå noen trilleturer siden vi begge bor på Askøy[:)]

ORIGINAL: Joffen

ORIGINAL: Bibba

Var kjekt å treffe dere, selv om dere måtte gå tidlig! Godt dere tok turen til legen, håper han blir bedre av medisinen! Stakkars gutten din[:(] Vi får satse på flere treff ja[:)] Kan godt gå noen trilleturer siden vi begge bor på Askøy[:)]

Ja får håpe det hjelper fort[:)]
Trilleturer er vi gjerne med på, du vet vel kanskje om noen fine plasser å gå[;)]

Tusen takk for et kjempekoselig treff, detta må definitivt gjentas [:)]
Va ikkje heima før 22.30 me...svigermor la beslag på Ronja[8D]

Ja det var KJEMPEKOSELIG![:)] Vel verdt turen!
Men jeg er for byn neste gang også, slik at alle får vert med![:)]

Men når snakker vi? Jeg er klar, hehe [:D]

Jeg er klar jeg også [:D] Neste uke er fullbooket (ihvertfall nesten), men så er jeg ledig resten av livet [:D][:D]

jeg er klar når dere er klare 

Back
Topp