Takk for en suuuuuuuuuuuuuper Oslotur

Sanderogeliasmamma

Betatt av forumet
Vil bare takke alle de skjønne jentene for en super kveld på Fridays, og en knallkos dag på egon [:)]

Dere er så herlige alle sammen, savner dere så masse
Nå skal bildene inn på pcen, kansje jeg kan legge ut noen her etterhvert [8D][:)]

Det var utrolig koselig[:)][:)][:)] Synd at timene går så fort. Gøy at det passet for så mange å komme til Oslo den helgen. Gleder meg allerede til neste tur som planlegges til Trondheim i mars 2011 uten barn[:D][:D]

Det er alltid så hyggelig å møtes "live"!!![:D]

Når jeg forteller til andre om alle "forum-vennene" mine, så bare ler de.. men for meg er dere så viktige! Dere er alltid der hvis jeg trenger støtte og oppmuntring, eller bare ros og skryt![:D]

Gleder meg veldig til en hel helg i Trondheim sammen med mange av dere! [:)]  Kunne ønske absolutt ALLE kunne komme..

ORIGINAL: SuperBerta

Det er alltid så hyggelig å møtes "live"!!![:D]

Når jeg forteller til andre om alle "forum-vennene" mine, så bare ler de.. men for meg er dere så viktige! Dere er alltid der hvis jeg trenger støtte og oppmuntring, eller bare ros og skryt![:D]

Gleder meg veldig til en hel helg i Trondheim sammen med mange av dere! [:)]  Kunne ønske absolutt ALLE kunne komme..

Det gjør mine venner også!! Men jeg bryr meg ikke, for "forumvennene" mine betyr masse for meg[:)][:)]

Så koselig å høre at dere hadde en super helg. Skulle så gjerne ha vært dere sammen med dere.
Men men når formen ikke streker til så blir det sånn.[:'(]
Men håper jeg får mulighet til å treffe dere en annen gang.

ORIGINAL: silje a

Så koselig å høre at dere hadde en super helg. Skulle så gjerne ha vært dere sammen med dere.
Men men når formen ikke streker til så blir det sånn.[:'(]
Men håper jeg får mulighet til å treffe dere en annen gang.

Bli med til Trondheim i mars 2011[:)][:)][:)]

Hadde det supert, og gleder meg til neste tur!![:D]

Tusen tusen takk for et par fantastiske dager [:D][:D][:D]
Hadde ikke det grann lyst til å reise hjem igjen jeg..... [8D]

Gleder meg masse masse til mars 2011 [:D]
Håper enda flere har mulighet til å bli med da!
Har lyst å treffe dere alle sammen!

åh, Trondheim er jo ikke helt umulig... har aldri hatt mulighet til å bli med på treff...
Bare det ikke blir siste helga er det faktik mulig jeg kan hive meg med!![:D][:D]

ORIGINAL: Mibah

åh, Trondheim er jo ikke helt umulig... har aldri hatt mulighet til å bli med på treff...
Bare det ikke blir siste helga er det faktik mulig jeg kan hive meg med!![:D][:D]

Da må du nok høre på oss, og forandre planer! [;)]
For det er nok siste helga; 25. - 27. mars [:)]

ORIGINAL: Nøste77

ORIGINAL: Mibah

Da må du nok høre på oss, og forandre planer! [;)]
For det er nok siste helga; 25. - 27. mars [:)]

næh, da blir det nok dessverre ikke treff for meg neste gang heller, da er det planlagt scrappetreff her i byen og siden jeg går glipp av det nå til helga så kommer det forran alt neste gang[:)]

Dere får arrangere treff i stavanger eller noe neste høst så kan jeg besøke søstra mi med det samme[8D][:D][:D]

Jeg koste meg masse!!! Sov over hos Oslojente!! Kan absolutt anbefales! [:D] Skravlet MASSE! [:D]
Blir spennende med bildene da!

jeg stemmer ikke helt for bilder kjenner jeg[8D]

men ja, takk for en fantastisk helg!! dere er supre hele gjengen... savner dere alle sammen!![:D]

Bilder, bilder, bilder[:D]

Bra Sanderogeliasmamma, for nå var det nesten slik at vi som ikke fikk vært med vurderte å forby treff altså [;)]

Back
Topp