Takk for det LittleMonkey!

LillianneLie

Forumet er livet
VIP
Da var man hekta...

...på netthandelen.no!

Har klart å holde meg unna ebay for jeg har innbilt med at jeg aldri i verden hadde forstått det! Men netthandelen er jo sååå enkelt.....

Så da er jeg på jakt etter flaggstang!:)) Oog har greid å karre til meg ei øks Av alle verdens ting, liksom! (kjekt for mannen da, for all del!)

Haha!

Jeg ser meg ferdig for denne gang, men i juni skal jeg prøve å karre til meg denne spisestuen til en fin pris
HERREGÅRD spisestue møblement, 6 stoler med løst trekk og bord - netthandelen.no
Jeg håper da at jeg klarer å holde meg til bare spisestue og ikke noe mer :p

Åååh, den var knallfin! Håper du får en bra pris da 

Er ikke så lett når man først har starta.
Nå holder jeg meg til småting helst (foreløpig;)), men tenker litt sånn at når jeg først skal betale ekspedisjonsavgift og frakt, så kan jeg likesågodt slenge med et par ekstra ting:))
Og før dagen er omme SKAL jeg ha meg flaggstang!

hvordan funker det greiene der da? man byr, og hvis budet står til tiden går ut, er det ditt? regner med det blir fraktkostnader i tilegg?

Jepp, når du byr legges det på mer tid, som oftest et par minutter til:) Står budet ditt når tiden går ut, er det ditt:) Når du er inne på tingen du byr på kan du se hva frakten kommer på. For første tingen du kjøper kommer det et gebyr på 75 kr.
Frakten blir som regel ikke mye mer når du kjøper ting nr.2,3,4 osv. (kommer selvsagt an på om det er store ting du kjøper, da blir jo selvsagt frakten en del).

Mye kjekt

Back
Topp