Takk for denne gang.

Snykvit

Elsker forumet
Da kan jeg melde meg ut av denne fantastiske gruppa. Var på tul i dag. Da fant de bare en tom fostersekk, så da var det bare å få en dunge medisiner for å få resten ut. Jeg har vært forberedt på dette helt fra starten, så det var ikke en overraskelse. Den som tok det tyngst var nok mannen min. Han hadde gleda seg til å motbevise den pessimistiske kona si. Nå får jeg kjøpe meg en stor pakke lakris og ei god rødvin som passer til for å kose meg litt når dette er over. Dere har alle vært fantastiske å prate med i denne tiden. Ønsker dere alle lykke til videre. Jeg håper jeg er den siste som melder seg ut av denne gruppa. Tusen takk for meg.
 
Selv om man er forberedt, så kan det likevel være et hardt slag å få det bekreftet. Lykke til videre. Stor klem:Heartred
 
Da kan jeg melde meg ut av denne fantastiske gruppa. Var på tul i dag. Da fant de bare en tom fostersekk, så da var det bare å få en dunge medisiner for å få resten ut. Jeg har vært forberedt på dette helt fra starten, så det var ikke en overraskelse. Den som tok det tyngst var nok mannen min. Han hadde gleda seg til å motbevise den pessimistiske kona si. Nå får jeg kjøpe meg en stor pakke lakris og ei god rødvin som passer til for å kose meg litt når dette er over. Dere har alle vært fantastiske å prate med i denne tiden. Ønsker dere alle lykke til videre. Jeg håper jeg er den siste som melder seg ut av denne gruppa. Tusen takk for meg.

Huff, så vondt :/ Håper kroppen er klar for en baby når dere er klare igjen:)
Har du opplevd dette før? Merket du det på noe vis?
 
Hvordan merket du noe ikke var rett?
Her en rar følelse denne gangen, men håper det bare er fordi det ikke var planlagt denne gangen.
 
Så trist å få bekymringene bekreftet <3

ta vare på deg selv og lykke til videre <3
 
Hvordan merket du noe ikke var rett?
Her en rar følelse denne gangen, men håper det bare er fordi det ikke var planlagt denne gangen.

Jeg følte liksom at det ikke kom til å gå denne gangen. Dessuten fikk jeg brun utflod for noen uker siden som har kommet og gått. Men det er jo også vanlig i normale svangerskap.
 
Forferdelig trist! :( Hadde troen på at det skulle gå fint denne gangen! Sender deg mange gode styrkeklemmer :Heartred Ta vare på hverandre :Heartred
 
Back
Topp