Takk for alt, TVNorge

Sånne kommentarer er så unødvendige. :p folk har lov å klage når man ikke får en vare man har bestilt og betalt og bruker, uansett hvor godt man har det.

Her blir vi heldigvis ikke berørt, siden vi har altibox. Men hadde nok bytta hadde vi gjort det, for å ha muligheten. Ser på tv kanskje 2 timer i uka, men gidder ikke betale for noe man ikke får iallefall.
Det er sant. Var i grunn ment som en spøk, men sånt kommer ikke helt igjennom i den virituelle verden.

Vi har canal digital og ser i grunn mye på disse kanalene. men jeg tenker at det går helt fint. de kommer nok tilbake før eller siden.

Det er kjipt. Stort sett det jeg ser på :-(

Men samboer hadde fått en mail der det stod at de oppgraderte linja vår uten ekstra kostnad i en mnd pga ulempen.

Jeg bryr meg ikke så veldig, ser av og til på TVNorge.. regner med mannen tar det litt tyngre :-P men vi venter og ser, tipper det ordner seg. Vi ser mest på NRK og Netflix uansett ;-)

Krise er det ikke, men det er kjedelig. Vi ser mest på discovery- kanalene. I kveld så vi faktisk litt på NRK 1! Ikke dårlig det heller [emoji14] Er det helt kembokrise så har man jo alt på Dplay, for de som vil betale en slant for det.

Kommer til å si opp canal digital om ikke en løsning er på plass i løpet av morgen dagen. Har mistet en haug med kanaler og det er ikke akseptabelt :)
Det er helt klart avtalebrudd. Vi gir canal digital noen dager, mest fordi det er så mye greier å bytte [emoji14]

Kjipt!! Ser mest på tvnorge og fem.. :( håper de kommer til enighet igjen snart. Vi har canal digital via borettslaget, så kan ikke si opp heller. Hvis ikke hadde det blitt riks tv!

Ja. Visst ikke vi får de tilbake igjen ila noen uker så er det "krise" :)

Mistet det her ja, men ingen krise siden jeg abonnerer på nett-tv likevel.

Men er jo noe med å få det en betaler for som kunde, så håper de ordner opp i det snart. Ser de som har canal digital har fått en del kompensasjon (større båndbredde og abonnement på cmore), men vi har ikke hørt noe. Har nett og tv gjennom Telenor fiber. De kan ikke regne med å ta samme betaling om dette drøyer veldig langt ut.

Back
Topp