Taking a trip down memory lane nå :)

Trone

Gotta love ebay
VIP
Jeg sitter og leser de første sidene som ble skrevet her inne. Utrolig gøy!! [:)][:)]

Samtidig så er det veldig mange deleted user`s.. Snufs.. Vi har mistet en del på veien. Håper lykken har funnet de etterpå i alle fall!!!

Litt festlig å lese hva plager vi hadde tidlig i svangerskapet, se bilder, lese frustrasjonene våre, beskrivelsen av hvordan oppkastet ser ut, mangel på baising ( hahhahha) og andre ting vi hadde å snakke om da, he he he!!!!

Jeg er glad i dere snupper jeg!! [:D][:D]

åååh det fikk jeg også lyst å gjøre [:D]
må ta oppvasken først så skal jeg gi mat til snuppa, deretter lese gamle tråder [;)]
koselig å lese da :D sikkert litt rart å se tilbake på nå som vi har blitt så godt kjent [:)]

Husker den tiden, var ikke registrert en gang da. Er sååå glad og takknemlig for at jeg/vi klarte det! Rart hvor HEKTA jeg har blitt på februar 2010, og dere jenter! fy søren så mye rart jeg har spurt om, og alltid fått svar! [:)] tenk, det var vel i mai/juni det startet for de fleste av oss, snart er vi der... [:)]

ORIGINAL: Trone

Og så har jeg kikket gjennom felles-galleriet vårt. Utrooooolig gøy!! [:D][:D][:D]

Ka e det får nåke? noe jeg har gått glipp av? [;)]

ORIGINAL: lille snegle

Og så har jeg kikket gjennom felles-galleriet vårt. Utrooooolig gøy!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: lille snegle

Felles bildetråden vår [:)][:)]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=14722413

Hvor ligger de gamle trådene forresten? :) Finner bare tilbake til 15. Mars jeg!?

ORIGINAL: Eldorado

Hvor ligger de gamle trådene forresten? :) Finner bare tilbake til 15. Mars jeg!?

Eldorado; Du har nok bare 30 dager tilbake da. Du må trykke på "alle" eller 365 dager tilbake i tid. :)

hadde ei byge før eg fødde då eg og gjorde det:) var så kjedelig her inne, og hadde lese så mykje på generelt at eg gjekk bakover i tid=D skikkelig koselig!;)

ORIGINAL: sorciere_

hadde ei byge før eg fødde då eg og gjorde det:) var så kjedelig her inne, og hadde lese så mykje på generelt at eg gjekk bakover i tid=D skikkelig koselig!;)

det hadde eg og[:D][:D] e koseli å lese sånt[:D][:D]

viste ikkje om bv før 04.09 ej, så ej vart ikkje medlem før da å gikk sikkert glipp ta en masse [:(].

ORIGINAL: Svartengel

Føle meg truffet av det Trone skriver gitt[8D][8D][8D]

HAHAH.. [:D][:D][:D] akkurat når jeg leste hva trone skreiv så tenkte jeg.. ja det var svartengel det [:D] det var mye prat om bæsj jah [;)]
husker spesielt du og s90 [:D][:D][:D] (hvis jeg husker riktig, er iallefall sikker på deg svartengel) [:D] søtah :)

Back
Topp