Taket letter snart !!! Er helt sikker på det !!!!!

Pretty Bird

Forumet er livet
Æ trur taket blåser til faens mens vi sover inatt..[&:]
Det e ikke langt unna at det letter..dæven ka d blåser her..

Huff-d e d som e ulempen med mildværet... veien e såpeglatt (æ snurra rundt med bilen idag,heldigvis var det sånn stor plass der,æ var ikke kommet ut på hovedveien..[de e bar,men sideveiene e bare is]) og det blåser liten orkan her..

ORIGINAL: ~~ladybird~~

Huff-d e d som e ulempen med mildværet... veien e såpeglatt (æ snurra rundt med bilen idag,heldigvis var det sånn stor plass der,æ var ikke kommet ut på hovedveien..[de e bar,men sideveiene e bare is]) og det blåser liten orkan her..

*SKREKK*

Får holde meg fast i natt!!!

Hate stygg vær...

I går raste forresten deler av fjellveggen på veien i langfjorden!!! Å vi kjørte der 1 time etter raset.. skummelt[&:]

ORIGINAL: nannaanita

Uff da! Bedre med kuldegrader da! Kjør pent nå da!

Å ja..faktisk..med engang det bir mildvær så blåser det opp til uvær...[:'(]

Må bare ha tunga rett i munnen når man kjører.[8D]

ORIGINAL: Anlise

*SKREKK*

Hate stygg vær...

I går raste forresten deler av fjellveggen på veien i langfjorden!!! Å vi kjørte der 1 time etter raset.. skummelt[&:]

Hater styggeværet æ åsså..nesten at jeg foretrekker torden og lyn fremfor "orkan"... og jeg hater torden og lyn mest i verden !!!!!

Oj var dere like etter raset?? Gaaaaaaaad, så skummelt...tenk om dere hadde vært der før ????
[&:][8|]uff...

ORIGINAL: Anlise

*SKREKK*

Hate stygg vær...

Hater styggeværet æ åsså..nesten at jeg foretrekker torden og lyn fremfor "orkan"... og jeg hater torden og lyn mest i verden !!!!!

Oj var dere like etter raset?? Gaaaaaaaad, så skummelt...tenk om dere hadde vært der før ????
[&:][8|]uff...

Ja ikke sant!!!
skummelt....

Men heldigvis gikk d greit.... Torden og lyn e ekkelt ja...

På morgenen idag knirket det i snøen da jeg gikk til bilen. Da er det kaldt da!!!
Liker absolutt ikke at det er såå kaldt, kan ligge på 2 minus. Hater vinteren skikkelig jeg da. Er et sommermenneske[:)]

*vil ikke ha uvær*

E driitredd for at vinden skal ødelegge noe...
Tenk om æ står opp imårn,og stirrer på en åpen himme...[8|][&:]en åpen stjernehimmel sådan,siden det er mørkt her når jeg står opp..[:o]

Huff..[&:]

Back
Topp