Tak i rygg og mage...

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Har den siste uka spesielt på ettermiddagen fått litt tak i ryggen, de er såpass vonde at jeg sliter når vi står å lager mat, har tenkt at jeg er kanskje bare sliten i ryggen, at det er kroppen som ber meg ta det med ro, men egentlig har jeg ikke gjort stort denne uka, men nå etter jeg hadde dusjet, så kom det skikkelig, bak i ryggen og ned i dåsa, måtte lene meg over vasken på badet og mannen stod å maserte.. fikk 3-4 av disse taka, så roer det seg.. Fikk skikkelig flashback til rier altså. Kan det være modningsrier??? er jo bare 33 uker i dag, det er jo for tidelig..
Tenkte å se det ann i resten av dagen i dag og morgen, om det blir værre får jeg ta en tur til føden..

jeg vet ikke, jeg har ikke hatt noe særlig til rier før :P 

men det vil vel alltid være slik at andre gang begynner tidligere og føles kraftigere enn forrige gang?

Har du prøvd å legge deg flatt ned på ryggen når de kommer? Kan jo være kraftige kynnere, og de forsvinner som oftest når du legger deg flatt ned,eller gjør bråe bevegelser..

Har igrunn forsøkt det meste, har ikke hatt noe mer tak i dag, formen har vært som den pleier...

Lignende startet hos meg tidlig denne uka. De virker som de kommer uavhengig av hva jeg gjør, har noen hver dag, noen litt vonde og andre litt mer vonde. Var hos jordmor på torsdag og hun mente jeg skulle ta det med ro når de kommer, mente det var en del av modningsprosessen (men litt i tidligste laget). Det var ikke farlig så lenge det ikke akselrerte og ble værre (jeg hadde ingen modning på torsdag). Mine kom samtidig med at puppene begynte å gå lekk, og økt slim. Er litt usikker på om det var slimproppen eller ikke, det varte liksom noen dager..
Har du andre tegn på modning kanskje?

DK82 skrev:
Lignende startet hos meg tidlig denne uka. De virker som de kommer uavhengig av hva jeg gjør, har noen hver dag, noen litt vonde og andre litt mer vonde. Var hos jordmor på torsdag og hun mente jeg skulle ta det med ro når de kommer, mente det var en del av modningsprosessen (men litt i tidligste laget). Det var ikke farlig så lenge det ikke akselrerte og ble værre (jeg hadde ingen modning på torsdag). Mine kom samtidig med at puppene begynte å gå lekk, og økt slim. Er litt usikker på om det var slimproppen eller ikke, det varte liksom noen dager..
Har du andre tegn på modning kanskje?

Puppene mine har vært bløte/fuktige i mange uker, kommer stadig litt utav de,  reagerte litt her en dag denne uka da jeg var på do, for det kom mye slim på papiret, ikke merket noe spesielt mye slim etter det men litt har det vært..  Har noen tak nå, de sitter godt i magen, mer mage enn rygg denne gangen, og konstante kynnere.. Men har vært litt på farten i dag, så skal legge meg i badekaret etterpå for å se om det hjelper litt..

en avslappende tur i badekaret syns jeg hørtes ut som en god ide :)
Jeg hadde mye "slim på papiret i ca 3dager når jeg først fikk disse "ekstra sterke kynnerene" eller modningsrier eller hva det nå er. Har heldigvis roet seg litt nå, men har de en gang i blandt. bare 3-4stk i dag :)

Ikkje no arti når man får sånt... Men mye slik e ikkje farli så lenge d ikkje lukte rart eller e iblanda blod... Har hatt sånne tak sia uke 27, men di har ikkje påvirka livmorhalsen, så da går d bra,,, men man bør absolutt roe ned når man får di, før d kan starte fødsel vest man ikkje tar hensyn...

Har hatt endel i dag å, samt slim på papiret etter do tur, og i trusa..

Vi skulle på grava til svigermor i dag, må da kjøre til nabobyen, ca 25 min  unna, hadde tak til og fra hele veien, både hen dit og hjem igjen, spiller ingen rolle om jeg sitter står eller går.. Det roet seg litt nå i ettermiddag, kjenner det litt igjjen nå, tenkte å ta meg en tur til jordmor i morgen, me snuppa mi er syk, nesten 40 i feber, så hun blir hjemme i morgen, så jeg får bare se ting ann..

Back
Topp