"Tak" i magen...

Snuppeluppe

Gift med forumet
Jeg får innimellom sånne "tak" i magen..kjennes ut som en mellomting av mensmurrimg og mageknip...er veldig vondt, men ubehagelig..
Det varer ikke lenge om gangen, kommer og går... Noen som har eller har hatt dette, somv et hva det kan være?
Kan det være kynnere selv om magen ikke føles stram når det skjer?

Når det er kynnere så stramer magen seg helt og blir hard. Det samme skjer når det er rier. Men følelsen du beskriver høres ut som rier. Jeg ville sett an situasjonen og ringt jordmor hvis det ikke skulle gi seg[;)]

Lykke til hvertfall

ORIGINAL: Mammaen til Emma

Når det er kynnere så stramer magen seg helt og blir hard. Det samme skjer når det er rier. Men følelsen du beskriver høres ut som rier. Jeg ville sett an situasjonen og ringt jordmor hvis det ikke skulle gi seg[;)]

Lykke til hvertfall

Hadde det vært rier, hadde de vært mer regelmessig,vondere og ikke gitt seg når jeg reiser meg opp og går litt. ..Hvertfall det min JM sier.

Om det gir seg når du reiser de, høres det mer ut som kynnere ja.

Men, normalt sett skal magen bli hard av kynnere ja... Har du diskutert dette med jordmor? Hva sa hun da?

ORIGINAL: *Stella*

Om det gir seg når du reiser de, høres det mer ut som kynnere ja.

Men, normalt sett skal magen bli hard av kynnere ja... Har du diskutert dette med jordmor? Hva sa hun da?

Jeg har ikke snakket med JM om det dette svangerskapet, men i det forrige svangerskapet.. Hadde litt såne "tak" i magen da også. Og det var da hun sa at rier ikke gir seg i styrke og blir ikke borte når man forandrer stilling.
Skal til JM imorgen, så skal snakke med henne om det da.

Bare sånn..; magen behøver ikke å bli hard selv om man har kynnere eller rier.. [:)]

Back
Topp