Tafsing

Julita

Forumet er livet
Jeg er ganske stor til å være så kort på vei som jeg er, magen altså [8D]. Og idag ble jeg utsatt for dette svangerskapets første magekos fra en babysyk venninne. Husker fra sist at mange ikke likte at folk tok på dem, så jeg bare luuujte - hva er deres tanker rundt taing på? [8D]

haha d har skjedd me meg  åg.... mor t ei venninna av meg... va litt sånn at eg tenkte "ehm kem har sagt at du liksom får ta på magen min?" hahaha 

Jeg er litt stor i utgangspunktet, så liker å holde folk unna mageregionen uansett gravid eller ikke.
Tror venninner med små barn ikke tafser, de har vel erfart det sjøl og vet det er kjipt. Ellers tror jeg ikke folk tenker på det. Vet sjøl jeg har gjort det til noen venninner, men da har de vært langt på vei, minst 7 mnd. Men nå blir jeg vel snart utsatt for det sjøl og da slutter forhåpentligvis jeg med det og.

Finnes tskjorter der det står: YES, I AM PREGNANT. NO, YOU CAN'T TOUCH MY BELLY. Kanskje det hadde vært noe??

Det blir kanskje noe annet når jeg blir skikkelig stoor. men ikke nå. Hater at folk tar på magen min ;p hehe. føler liksom ikke den er for alle .. eller noe sånt. hehe

Likte det ikke spesielt godt forrige gang.. Men da spes fra folk jeg ikke kjente så godt eller ikke var helt trygg på.
Men folk jeg kjenner godt.. bestevenninna, gubben og evt familie(les næææær!! og min side) er ok.
Er ikke helt der at jeg syns kroppen min er allmannseie elvom det bor en baby inni der.. de kan kose på ahn/hun når han/hun kommer ut..

Men hadde IKKE klikket eller blitt rasende om noen skulle brått ha tatt på'n da.. Er ikke sånn rasende av meg.. mest bare litt ubehaglig følelse...

haha, pappa tok meg på magen sist jeg var hos han, blei helt paff jeg, for det er jo bare flesk der enda[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D] men er jo ei stund sia han ble nybakt pappa så han trodde vel magen skulle være større nå[:D]

helt greit når den er større, litt snedig nå

Jeg er glad det ikke var så mange som tok på magen min sist... Håper det blir minst mulig av det nå også, synes i allefall at folk skal spørre først og vente på svar [:D][8D]

ORIGINAL: IngiManathingi

Jeg er litt stor i utgangspunktet, så liker å holde folk unna mageregionen uansett gravid eller ikke.
Tror venninner med små barn ikke tafser, de har vel erfart det sjøl og vet det er kjipt. Ellers tror jeg ikke folk tenker på det. Vet sjøl jeg har gjort det til noen venninner, men da har de vært langt på vei, minst 7 mnd. Men nå blir jeg vel snart utsatt for det sjøl og da slutter forhåpentligvis jeg med det og.

Finnes tskjorter der det står: YES, I AM PREGNANT. NO, YOU CAN'T TOUCH MY BELLY. Kanskje det hadde vært noe??

Jeg vil ha slik tskjorte[:D][:D][:D] Jeg liker ikke at folk tar på magen min- min kjære må spørre om lov før han gjør det, men han får lov da selvsagt[;)] Men på mine premisser...

Jeg er sikker kjemperar, men jeg synest magen min er en privatsak[:D]

ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa

Jeg liker ikke at magen blir "allemannseie" når man er gravid... Syns at man har en intim-sone jeg da, uansett om man er gravid eller ikke.

Helt enig!!

Jeg bryr meg ikke om de tar på magen min... Er bare av og til at jeg er litt "keep away"... Men stort sett liker jeg den oppmerksomheten rundt babyen[:D]

Ble tafsa på flesket rett under puppene i uke 20 sist, og det var langt fra noe baby der oppe da, og jeg kvapp og ble helt satt ut av å bli tatt sånn spontant på, av et menneske jeg ikke klemmer engang! Det føltes bare fryktelig ubhagelig.

Vil helst komme til uke 30 eller noe, når magen bar er babyhus, og ikke meg lengre, for da er det liksom ikke meg der. Men fremdeles da må det være veldig nære og kjære, og helst spørre først [:)]

Om noen skulle komme til å ta på magn med dt første, så kommer jeg bare til å ta på vedkommendes mage tilbake [8D] Hadde iallefall vært kult å turt! [8D]

Back
Topp