Tafsing og atter tafsing

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Uff stakkars mannen,han har ikkje fått ne av meg på evighet.. Er så trøtt på kveldene,og allt eg vill er å såve,såve,såve..
I 3 netter nå har han låge og tafset på meg hver natt,hele natta.. Blir jo sprø av det.. I natt ble eg så gal at eg reiste meg opp og satte meg på toalettet en stund... Får helt noia,da der blir så mye og konstant hele tiden..
Uff,håper det går snart over og at det kommer tilbake til normalen...
*måtte bare lufte meg litt*

hehe, godt å høre at det er flere!!! Stakkar mannen min, er langt over 1mnd siden siste "kosestund" jeg har ikke lyst i det heeeeeeeeeeeeeeele tatt, blir kvalm av tanken.. hehe, uff!
Så er jeg også trøtt, vil bare sove når jeg endelig har kommet meg i seng.
Skal ikke være greit dette her :oP

hehe måtte klippe å lime fra din tekst, å senne på msn til kjæresten min :P heh.. å si til han, at han ikke var alene :P

Jeg er også sånn nå... 
Har igrunn vært det lenge - slet med ekstremkvalme, og da har man igrunn ikke mye overskudd til andre aktiviteter. 
Mannen min er nå borte på jobb (turnus) i 14 dager, uten mobil eller nett-dekning verken på jobben eller på brakka der de bor. Så tenker at den 17. - når han kommer hjem, vil jeg kanskje også ha et behov for nærhet...
Synes litt synd på han der oppe.

her er også lysten helt på bånn og når jeg endelig har lyst så er samboern litt rar og orker ikke osv... vi er vel litt slitene begge to. jobbing og en toåring og jeg er ikke akkurat i kjempeform, eller har vært i kjempeform så samboern har måttet gjøre mye hjemme. 

men lysten er helt annerledes. da jeg gikk med guttungen var den forsterka nå er den minka til langt under normalen. Jeg får også litt klaus hvis samboern er for nær, skal ligge å kose eller skal ha meg til å kna han på ryggen, kose på han osv... 

Her har det heller ikke blitt mye. Har hengt over dassen i 14uker så.. Hehe. Han sier også selv at han ikke blir så lysten når han hører meg spy på kveldstid :P  (Og det kan jeg godt forstå)  ;)

Så her blir det lykke hver gang jeg gidder å ligge inntil han på kvelden :P

Men han tafser heldigvis ikke! Da hadde jeg smekka han på fingra tror jeg. Hehe

Dramadama skrev:
Her har det heller ikke blitt mye. Har hengt over dassen i 14uker så.. Hehe. Han sier også selv at han ikke blir så lysten når han hører meg spy på kveldstid :P  (Og det kan jeg godt forstå)  ;)

Så her blir det lykke hver gang jeg gidder å ligge inntil han på kvelden :P

Men han tafser heldigvis ikke! Da hadde jeg smekka han på fingra tror jeg. Hehe

Hehe, helt enig! :) Gjør han det når jeg ikke vil får han fort beskjed om å slutte :P Har forklart han at jeg noen ganger rett og slett ikke tåler det, så det finner han seg i :)

Her kan mannen min ikke klage ser jeg, for det blir da ca en gang i uken :) Mindre enn før, men ikke sånn at han holder på å dø, hehe

blir mindre her og, men har med mye å gjøre.
me jobber slik at me bytter på å være hjemme.
begge dautrøtt på kvelden (eller så er han på jobb på kvelden)

prøv å gjør han glad.. viss du gir han det han vil ha en kveld så kanskje tafsingen gir seg en stund? her blir det nok litt "høflighetssex" innimellom. hehe

Back
Topp