Tadaaaaa!!!

Muffen23

Flørter med forumet

Her er vår perfekte lille prinsesse <3 Optimal lykke!!! Så glad for at alt såg bra ut på ul  Liker å sutte på tommelen, ligner mammaen sin ;)

Awww søt
Eg skal på 3D 5 okotber,hos min private gynekolog

å så herlig Carina.. blir ei vakker prinsessa nett så mammo:)
såg du fikk termin 26 januar.. hehe da e egentlig min termin og men seie 27 januar siden dei allerede hadde skreve den på terminen min på tidlig ultralyd (orginale sa 26)
kossen ska me klara å sladra då? hehe.. passa på å ikkje føde samtidig.. enten da elle så får du komma te bergen å føde så me har selskap på barsel:):)

har dåke tenkt mer på navn??

~knocked up~ skrev:
å så herlig Carina.. blir ei vakker prinsessa nett så mammo:)
såg du fikk termin 26 januar.. hehe da e egentlig min termin og men seie 27 januar siden dei allerede hadde skreve den på terminen min på tidlig ultralyd (orginale sa 26)
kossen ska me klara å sladra då? hehe.. passa på å ikkje føde samtidig.. enten da elle så får du komma te bergen å føde så me har selskap på barsel:):)

har dåke tenkt mer på navn??

Takk for da ;) Ja blei da nå, men ho sleit veldig med å få skikkelig hodemål, så eg veit kje helt eg! 23. jan fekk eg beskjed om på den første ul..Men skille jo bare 3 daga, så blir spennande å sjå, håpe eg får i januar vertfall :)

hehe, ja eg tenke du heilt sikkert får først ;) si eg e førstegangsfødande å greier ;)
Eg ska jo egentlig føda på SUS, men eg satse på å få føda på stord ;) har heller lyst te da!!

Me har ei lito lista med navn , men me e veeeeldig usikre! Trur me må prøva de litt ut framøve!! :)

hehe e kje sikkert eg føde først forda.. har hørt nr 3 e en luring :) skal sjå på da at me ligge på føden samtidi.. bare synd da ikkje e samme sykehus.. hehe..
ja greit å prøva ut navno litt.. kun denna gangen me har slete me navn.. vanessa va bestemt ganske tidlig.. sånn 2 år før ho kom i magen.. hehe.. mens adrian ble bestemt den dagen eg va 12 veke på vei.. hadde fleir navn på listo, men ble liksomt ikkje enige, og plutselig va kje dei andre lika fine så dei va sist osv.. hehe..

~knocked up~ skrev:
hehe e kje sikkert eg føde først forda.. har hørt nr 3 e en luring :) skal sjå på da at me ligge på føden samtidi.. bare synd da ikkje e samme sykehus.. hehe..
ja greit å prøva ut navno litt.. kun denna gangen me har slete me navn.. vanessa va bestemt ganske tidlig.. sånn 2 år før ho kom i magen.. hehe.. mens adrian ble bestemt den dagen eg va 12 veke på vei.. hadde fleir navn på listo, men ble liksomt ikkje enige, og plutselig va kje dei andre lika fine så dei va sist osv.. hehe..

Ja blir spennande å sjå ka tid de komme :) Syns da e så vanskelig med navn, de ska jo liksom heitta da resten av livet, så blir sikkert kje lett å bestemma seg ;) Ka navn va da du lurte på nå?

blir da jenta blir da nok Sofie (etter anny sofie) men blir da gutt får han vel aldri navn.. me klare ikkje bli enige der. ja dei skal ha navne for allti.. derfor eg ikkje like sånne kjempe spesielle navn..:p

~knocked up~ skrev:
blir da jenta blir da nok Sofie (etter anny sofie) men blir da gutt får han vel aldri navn.. me klare ikkje bli enige der. ja dei skal ha navne for allti.. derfor eg ikkje like sånne kjempe spesielle navn..:p

Ja stemme da sa du jo, eg like da navnet veldig godt! :-)

Back
Topp