Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
å så herlig Carina.. blir ei vakker prinsessa nett så mammo:)~knocked up~ skrev:
såg du fikk termin 26 januar.. hehe da e egentlig min termin og men seie 27 januar siden dei allerede hadde skreve den på terminen min på tidlig ultralyd (orginale sa 26)
kossen ska me klara å sladra då? hehe.. passa på å ikkje føde samtidig.. enten da elle så får du komma te bergen å føde så me har selskap på barsel:):)
har dåke tenkt mer på navn??
hehe e kje sikkert eg føde først forda.. har hørt nr 3 e en luring :) skal sjå på da at me ligge på føden samtidi.. bare synd da ikkje e samme sykehus.. hehe..~knocked up~ skrev:
ja greit å prøva ut navno litt.. kun denna gangen me har slete me navn.. vanessa va bestemt ganske tidlig.. sånn 2 år før ho kom i magen.. hehe.. mens adrian ble bestemt den dagen eg va 12 veke på vei.. hadde fleir navn på listo, men ble liksomt ikkje enige, og plutselig va kje dei andre lika fine så dei va sist osv.. hehe..
blir da jenta blir da nok Sofie (etter anny sofie) men blir da gutt får han vel aldri navn.. me klare ikkje bli enige der. ja dei skal ha navne for allti.. derfor eg ikkje like sånne kjempe spesielle navn..:p~knocked up~ skrev: