taco?

Mzita

Flørter med forumet
har så lyst på taco!! men d er jo ganske sterkt så redd for at snuppa skal reagere på det... noen som har prøvd?

her gikk det fint med taco, underlig nok egentlig, da han reagerer på alt av pepperfrukter.. 

ja d var der jg regna med.. tror nok ikke jeg heller tørr da...

spist taco et par ganger, ikke merket noe på lillemann[:)] men han er ikke serlig plaget med magen, grynter/suttrer litt før han bæsjer eneste.. :)

okei, må kanskje bare prøve å se da... får se hva jg gjør [:)]

eg har spist d og prinsesså mi har ikkje reagert på d. eg har også spist chilisaus/karri saus(den va sterke, men kjempegod)reagerte ikkje på d heller[:D]

Spiste taco tre ganger før jeg kom til å tenke på at det kanskje kunne være for sterkt. [8D]

Julia reagerte ikke [:D]

Tror kanskje hun reagerer på sjokolade, men ellers er det ikke mye hun reagerer på [:)]

ORIGINAL: mammsingen

spist taco et par ganger, ikke merket noe på lillemann[:)] men han er ikke serlig plaget med magen, grynter/suttrer litt før han bæsjer eneste.. :)

samme med gutten min!! tåler alt!!

ORIGINAL: scrappycat

Her har jeg spist både taco og nachos uten problemer flere ganger[:)][:)]

salsa gav reneste eksplosjonen i bleia, hehe, men litt tacokrydder i kjøttdeigen tålte hun fint [:D]

jeg prøvde for lenge siden.. det gikk ikke! [8|] Men så prøvde jeg chicken tandoorigryte for litt siden.. det gikk heller ikke.. så her må nok tacoen drøyes litt til [:-]

Men.. Det der crispy chicken greiene som er av merket old el paso.. det funker! [:)]

Back
Topp