taco

baby i magen2

Gift med forumet
ååå så akkurat at de spiste taco på hotell cæsar, gitt om eg fikk lyst på det da.....

nei blir ikkje det i da, men må nok bli ein av de nærmeste dagene.. i dag skal vi ha fløtegratinerte poteter og biff med soppstuing til..

Jeg fikk også lyst på det!!!!!
Men nå har jeg tatt ut fisk til fiskegrateng[>:]

Jeg spiste taco til frokost i dag,, weee.. beeeeste jeg vet,,, blir ALDRI lei... nam nam nam nam..

har dere en bestemt rekkefølge på det dere putter i?... Har hvertfall alltid først ost, så kjøtt.... grønnsakene, rømme og masse  saus!..

Nå er mamma her.. lager fårikål... får finne neseklypa jeg:P

ORIGINAL: Turkisdilla

Jeg spiste taco til frokost i dag,, weee.. beeeeste jeg vet,,, blir ALDRI lei... nam nam nam nam..

har dere en bestemt rekkefølge på det dere putter i?... Har hvertfall alltid først ost, så kjøtt.... grønnsakene, rømme og masse  saus!..

Akkurat samme rekkefølge som jeg MÅ ha det i [:D]

ORIGINAL: Lindus82

Akkurat samme rekkefølge som jeg MÅ ha det i [:D]

for da smelter osten, kjøttet må være rykende varmt, hvertfall første runde, nam nam

Aww[:D] jeg bare elsker taco etter at jeg ble gravid![8D] helt hekta på taco!!
vi skal ha biff stek med tilbehør til middag idag har sambo bestemt[:)] 
Hadde jeg bestemt hadde det sikkert blitt taco hvær dag her![8D]hehe..

Fysj, dette er nesten dårlig gjort!! Jeg hadde SÅ lyst på taco i hele går..hadde det ikke vært søndag hadde jeg gått på butikken å handla ingredienser[:D] Så skulle jeg ha det i dag, men da var det en mor i bhg som sa til sønnen at de skulle hjem å spise spaghetti..så da fikk jeg jo kjempelyst på kjøttdeig og spaghetti - og da ble det det! Nå kom jeg jo på at jeg hadde lyst på taco og da, hehe.. kanskje det blir det imorgen[:D]
Forøvrig har jeg omtrent samme rekkefølgen som nevnt over her når jeg putter tingene inni, men det er ikke noe must![;)] Hvis vi har sånne trays så har jeg i ost før de varmes i ovnen, det er nammis!

he he til frokost.. eg lage aldri taco egentlig, enda det er så godt, men no må det bli det denne uka da..
vi pleie å ha ris til, fleire som har det eller?? og kos dipp/saus bruke dokke???

Jeg så det var noen her som nevnte biff. jeg har leste et sted at gravide ikke skal spise kjøtt som ikke er gjennomstekt. Steker dere biffen helt gjennom? Jeg syns ikke den er noe god hvis ikke den er blodig inni... Lurer på om det er trygt å spise den sånn. noen som vet?

ORIGINAL: Vårmamma

Jeg så det var noen her som nevnte biff. jeg har leste et sted at gravide ikke skal spise kjøtt som ikke er gjennomstekt. Steker dere biffen helt gjennom? Jeg syns ikke den er noe god hvis ikke den er blodig inni... Lurer på om det er trygt å spise den sånn. noen som vet?

hei litt usikker på det om det er bra eller ikkje,men...biff er eit heilt kjøttstykke som ikkje er fare for farlige bakterier inni fordi det ikkje har vert kverna som kjøttdeig osv. derfor kan mann spise den blidig...

har ikkje tenkt så mye over at det ikkje er bra eg, men eg steiker min så gjennomsteikt så eg får til, ikkje noe blod her ihvertfall..

hehe![:D] Har egen rekkefølge jeg også, som er SÅ viktig å følge haha!:)
Spiser alltid tacoen i tortillas da, har først på kjøttdeig, så forskjellig grønnsaker, rømme, taco saus og ost.

ORIGINAL: baby i magen2

he he til frokost.. eg lage aldri taco egentlig, enda det er så godt, men no må det bli det denne uka da..
vi pleie å ha ris til, fleire som har det eller?? og kos dipp/saus bruke dokke???

Bruker tacosaus fra glass. Så lager jeg guacamole..

Det er egentlig litt dårlig gjort å lage tråder om mat her inne!!! Jeg får lyst på det meste det skrives om jeg! Leste feil i denne tråden, og trodde det sto vårruller et sted, og nå har jeg skikkelig lyst på taco og vårruller!

skal på middag hos mamma å de idag, for pappa har bursdag. vi skal ha fårikål[8D] nedtur, for det eneste jeg har lyst på nå er taco!![;)] he he. har vaskehjelp her idag, så når ho er ferdi tror jeg jeg skal prøve å smelle sammen litt taco[:D] det er det beste som finnes[:D] rekkefølgen min er kjøttdeig nederst å så salat, mais, gulost å agurk, evnt tomat.. har aldri testa med rømme eller noe sånn, men høres ut som at fler av dere bruker det, så burde kanskje prøve det en gang[:)]

Back
Topp