Taco

Annic73

Gift med forumet
(kopi fra generell)

Sikkert ett dumt spørsmål... men æ spør læll[:)]

Hvor gamle bør barna være før de spiser taco el lignende stærk mat???

_

[:D] Signerer Skrållan, jeg!!! Gorm har egentlig spist sterk mat fra han begynte å spise vår middag. Vi lager taco med 2 hvitløk og han gomler det i seg. Spiser også indisk, meksikansk gryte med ektra krydder osv. Det er ingen aldersgrense på dette tror jeg, men avhengig av hva de er vant til!

Begge mine har fått smake, men kun det liksom.... å dæm elske det... 
Æ  har brukt å tatt ut litt kjøttdeig før vi har hatt i krydderet... Men det e vist litt kjedelig...
Æ har liksom vært redd for at det fort blir for stærkt med for mye...

Tacokrydderet er jo ikke sterkt, ikke til min gane i hvert fall, så kjør på[:D]

hehe Tiden Flyr, samma hær...[8D]

Ja skal prøve de ut i hælga no... håpe bare de ikke blir dårlig i magen av det...[&:]

Taco og annen sterk mat går fint her, synes han det er for sterkt spytter han bare ut og sier: "ær stært"[:D] men ellers går det fin fint...

sniker inn en kommentar jeg hørte,om at det er saltet man skal unngå,krydder er bare bra.
[:)]

ORIGINAL: Skrållan

Ida har spist taco og annen sterk mat i snart et år hun nå.. hun elsker tacokjøtt og alt annet sterkt! [:)]

Sign! Julian kan spise bare salsa også han, dupper skjell oppi og suger i seg salsaen![:D]

Taco og annen krydret mat (indisk) er veldig populært her i gården[:D] Som nemt over så er det sltet en skal være forsiktig med, krydder gjør ingen ting.[:D]

ORIGINAL: Skrållan

Ida har spist taco og annen sterk mat i snart et år hun nå.. hun elsker tacokjøtt og alt annet sterkt! [:)]

Samme med Emilia [:)]

Back
Topp