Taco

Nissen

Andre møte med forumet
Heia... Noen her som ikke tåler taco. Spiste det for 14 dager sida og ble skikkelig dårlig etterpå... noe dere ellers ikke tåler.
Dessuten må jeg bare ha et glass O"BOY hver kveld.[:)]
 
jge elska taco før jeg ble gravid, men klarer ikke lukta av de nå engang, blir helt dårlig!!
samboer skulle ha grandiosa tco her en dag, jeg trudde jeg skulle spy, måtte gi de til hunden for jeg klarte ikke lukta!!! har du også de sånn med visss ting ?? jeg klarer heller ikke banan
 
åhhhhh! Jeg elsker taco men får så SINNSYK HALSBRANN av d. (også grandiosa)

Jeg er også avhengig av o`boy, men om morran før jeg drar på jobb. og maryland cookies er blitt en fast venn på kveldene.... de var fri på ica i dag ÅH nei, ÅH nei ...krise!!!!
måtte kjøpe euroshoppers sine IKKE like gode nei[8D]
 
Banan er rene brekkmiddlet for meg, og det elsket jeg før!
 
jeg blir dårlig av taco gravid eller ikke.... Banan har jeg også blitt dårlig på en gang da jeg spiste det på morgenkvisten.. ellers tåler jeg banan.. JEG HATER TACO
 
Jeg elsker taco. Det er det absolutt beste jeg kan få. Gudskjelov har ikke det forandret seg under svangerskapet. Det eneste er at lille Alexander i magen ikke er så glad i sterk taco. Da sparker han litt ekstra.
Klem
 
Jeg liker taco veldig godt,i forrige svangerskap spydde jeg bare jeg kjente lukta,men i dette har jeg ikke merket noe enda,men det kan komme.
 
Hei du peggy.
Ja har det sånn med visse ting jeg også. fisk er absolutt det verste jeg kan få servert nå. da får jeg brekkninger. Pærer syns jeg er kjempe godt. Pizza har ikke jeg sansen for heller nå og det elsket jeg før.
Mye som forandrer i svangerskapet gitt[:)][:)]
 
Hege får veldig vedlig halsebrann av Taco ;(
Ikke mye moro . Men har spist taco opptil fere ganger med en liter melk ved siden av
 
her er det taco til middag ikveld, med masse oste natchos.....er godt det[:D]
men halsbrannen som følger med er ikke alltid like god....[:@]
 
Back
Topp