Taco

Mine3nydelige

Elsker forumet
Sunt eller Usunt
Tenker det att det er jo mye grønnsaker som blir brukt(iallefall gjør vi det)
Men rømmen og osten er vel ikke kjempe sunt..
Bruker og kyllingkjøttdeig

Vanskelig å stemme egentlig, for det kommer jo helt an på hva man har på og hvor mye man har av det forskjellige. Rømme og ost er jo ikke veldig sunt, det er jo ikke skjell og trays heller. Hvis man har lomper så bør de være fullkorn for at det skal bli sunt.. Er jo ikke direkte usunt heller. Og det er jo fantastisk godt, så jeg stemmer for sunt[;)]

hehe, ja du kan jo får deg selv til å tro at det er sunt[8D]
er ihvertfall usunt i mine øyne, men gud å godt det smakeer[8D]

(har ikke spist det på sikkert et år [:-]ha ha)

det er jo begge deler så umulig å krysse av..

Vi lager med lefser.
Har oppi MASSE grønnsaker, både løk, tomater, bønner, hvitløk sammen med kjøttdeigen.
Og salat i tillegg.
Bruker kyllingfilet, kyllingkjøttdeig, svinekjøttdeig eller karbonade.

Så selv om rømmen, osten og guacamolen gjør at det ikke er direkte magert, føler jeg likevel at det er såpass mye grønnsaker i at jeg kan kalle det sunt.

(Husk at sunt og magert ikke er det samme!!!)

Spørs jo hva man har på da..[:)]

Er vel ikke så ille for meg som er så kresen..spiser kun kjøtt, ost, mais, ananas og agurk på :p Ikke kjempesunt, men det kunne jaggu vært værre [8D]

Taco er sunt dersom du dropper tortillas/skjell. Evt. om du bruker fullkornstortillas. 

jeg har så mye rømme i at det kan aldri bli sunt[&:][:D][:D]

Hvis du bruker kyllingkjøttdeig, fullkornslefse så er den sunn... vi skal faktisk ha i oss litt fett/karbohydrater :)

Har snakket med flere som har vært på mange(og selv holder) kostholdskurs, og de sier det er noe av det likeste du kan spise til middag. Man er jo ikke sunn om man spiser bare salat, kroppen trenger sin dose fett og. F.eks. om du spiser en salat "SKAL" du ha en god dæsj dressing (heller dressing enn baguetter o.l.) til for å få i deg de riktige næringsstoffene.
Så jeg sier at taco er sunt[;)]

Min taco er IKKE sunn.

Jeg bruker en halv boks rømme og en halv kilo ost på lefsa mi som også ligger i kjøttdeig full av rennende fett/saus.....

Sunt?? tror ikke salaten klarer og heve seg over dette gitt....[8D]

Sundt for min del, usundt for sambo og ungene.

Tja.. Det mest usunne er vel den posen med krydder.
Så om man krydrer selv er det sunnere. Ordentlig rømme er ikke usunt. Bedre med fett enn karbs.. så... tja... ikke så galt det nei. Ganske sunt [:D]

ORIGINAL: *Prinsessa

Min taco er IKKE sunn.

Jeg bruker en halv boks rømme og en halv kilo ost på lefsa mi som også ligger i kjøttdeig full av rennende fett/saus.....

Sunt?? tror ikke salaten klarer og heve seg over dette gitt....[8D]

For en som skal spise lite karbs er både ost og rømme sundt[:D]

Jeg stemte for sunt jeg

Jeg pleier å bruke karbonadedeig, opprevet ost, tomat,agurt og tortillachips

ORIGINAL: Oline V2

Vi lager med lefser.
Har oppi MASSE grønnsaker, både løk, tomater, bønner, hvitløk sammen med kjøttdeigen.
Og salat i tillegg.
Bruker kyllingfilet, kyllingkjøttdeig, svinekjøttdeig eller karbonade.

Så selv om rømmen, osten og guacamolen gjør at det ikke er direkte magert, føler jeg likevel at det er såpass mye grønnsaker i at jeg kan kalle det sunt.

(Husk at sunt og magert ikke er det samme!!!)

signerer alt her jeg :-)

Back
Topp