shewolf Gift med forumet 24 Mar 2011 #1 Hahaha! Hør på de i bakgrunnen! http://www.youtube.com/watch?v=xIoSTbPt_PI&feature=related
*lykkeligst* Forumet er livet 24 Mar 2011 #5 ORIGINAL: blessa YES! Endelig noen med samme humor! [8D] Folk syns jeg har rar humor faktisk [;)] Men som det sies; de gærne har det godt! [:D]
ORIGINAL: blessa YES! Endelig noen med samme humor! [8D] Folk syns jeg har rar humor faktisk [;)] Men som det sies; de gærne har det godt! [:D]
shewolf Gift med forumet 24 Mar 2011 #6 ORIGINAL: *lykkeligst* ORIGINAL: blessa YES! Endelig noen med samme humor! [8D] Folk syns jeg har rar humor faktisk [;)] Men som det sies; de gærne har det godt! [:D] Ja! Ikke mange som skjønner humoren min heller, bortsett fra bestevenninna mi! Vi ELSKER humoren vår!
ORIGINAL: *lykkeligst* ORIGINAL: blessa YES! Endelig noen med samme humor! [8D] Folk syns jeg har rar humor faktisk [;)] Men som det sies; de gærne har det godt! [:D] Ja! Ikke mange som skjønner humoren min heller, bortsett fra bestevenninna mi! Vi ELSKER humoren vår!