taco? :o

Emilie3

Flørter med forumet
Er taco JA ELLER NEI MAT for gravide?
hørte at man ikke skal spise så veldig mye sterk mat i begynnelsen av svangerskapet. også lurte jeg da på., er taco som mild nei mat?

Hææææ? Har jeg aldri hørt før. Lurer på hvordan alle vi andre er kommet te når det ikke var nei og ja mat. Ikke var nei te ditt og datt :p
Tror mye av at flere og flere mister er for det er ALT for mye bekymring og fokus på hva en ska gjør og ikke gjør ;-)

Det er ikke farlig å spise taco.. Jeg har da alltid gjort det, aldri hatt noe problem jeg.. Og jeg er en stooor taco lover.. Kan lett spise taco minst en gang i uken. Tror ikke man trenger å twnke så mye på nei og ja mat.. Så lenge man holder seg unna speke mat o.l, rå fisk o.l.. Så går det bra.. Spiste forsjovitt spekemat i en begeavelse forje svangerskap også jeg men, tok ingen skade av det.. Alt med måte ;)

Taco er ja-mat :)
Eneste er at noen får værre halsbrann som gravide hvis de spiser sterk mat, spesielt etterhvert som babyen vokser endel mer

det er en del "nei, ja mat"
når jeg gikk med mine to barn, så styrte jeg unna sterk mat når jeg var tildig i svangerskapet.
og skaldyr div. ant.

leste dette en plass når jeg var gravid første gangen i 2006

Som jeg sier hver gang " alt går ned i denne grisen enn så lenge! " ;) Syns det blir for mye hysteri av alt dette "ja - nei" Mat greiene jeg :S 

Mirakel09 skrev:
Som jeg sier hver gang " alt går ned i denne grisen enn så lenge! " ;) Syns det blir for mye hysteri av alt dette "ja - nei" Mat greiene jeg :S 

Fantastisk herlig sagt :)))

Back
Topp