Tabu...

Maanestråle

Gift med forumet
Føler meg nesten stygg som i det hele tatt tør å spørre, eller tenke tanken... men er det lov å ønske seg det ene mer enn det andre mtp kjønn...?
Vil jo bare ha et friskt barn, det vil jo alle, men allikevel...er det slemt å ønske seg noe mer fremfor det andre...?

Jeg mener nå at det bare er menneskelig[:)]
Personlig betyr det ingenting for meg hva det blir, er så glad jeg kan få barn i det hele tatt...

Selvfølgelig har du lov til å ønske det ene kjønnet mer enn det andre! Det er da bare naturlig;).

Seff har man det...jeg kan si jeg ønsker meg en jente <3 men når det hele er overstått så spiller det jo ingen rolle alikevel;)

mamma fikk beskjed på ul at jeg var en gutt... og var kjempe lei seg... For hun ønsket seg så ille en liten prisesse... Hun hadde en søsken flokk på 4 og det var da tre gutter... Så hun ville bare ha ei jente som skulle hete nadja <3

Gjett om mamma ble glad når jeg kom ut som jente da :D hihi

Så man er ikke dum eller slem, uansett hvilket kjønn en ønsker seg...

jeg ser oxo på sambo, han ønsker at første mann er en liten gutt... Og jeg heller litt mere mot jente hehe. Men det skal sises at vi blir like glad uansett hva vi får...

ORIGINAL: nadja1986

mamma fikk beskjed på ul at jeg var en gutt... og var kjempe lei seg... For hun ønsket seg så ille en liten prisesse... Hun hadde en søsken flokk på 4 og det var da tre gutter... Så hun ville bare ha ei jente som skulle hete nadja <3

Gjett om mamma ble glad når jeg kom ut som jente da :D hihi

Så man er ikke dum eller slem, uansett hvilket kjønn en ønsker seg...

jeg ser oxo på sambo, han ønsker at første mann er en liten gutt... Og jeg heller litt mere mot jente hehe. Men det skal sises at vi blir like glad uansett hva vi får...

signerer nadja med tanke på kjønn...
samboer håper nok på gutt og jeg på jente, men vi begge blir glade uansett [:)][:)]

Det er da helt normalt[:)]
Jeg skal ikke legge skjul på at jeg ønsker meg enda en gutt, men blir like glad for ei jente[:)] Jeg har 2 gutter fra før av og hadde elsket å få enda en mammadalt[:)]

Back
Topp