Tabell eller prosenttrekk skatt.

Bonus2+1

Forelsket i forumet
Har du tabell eller prosenttrekk på skatten?
Og har du da eventuelt fått smell?

Jeg har til nå skattet 35% i kommunen, men vurderer å gå over til tabell for å skatte litt mindre, men frykten for restskatt holder meg igjen.

Jeg har ikke lån, barn (enda) eller andre ting som gjør at jeg får skattelette eller hva det heter.

Jeg har alltid hatt tabelltrekk og aldri fått baksmell.. Har hørt at det ikke skal være mulig å få baksmell med tabell, men vet ikke om det stemmer.. :)

Jeg har tabell, og pleier å få igjen en 1-3.000 hvert år...

Jeg får tabell hvert eneste år, det ønsker ikke jeg. Den er altfor høy og den trekker nærmere 40% av mine ekstra tillegg.
Så her har jeg prosenttrekk, bommet litt på prosenten i 2014. Så i år har jeg litt høyere prosent :D

Har tabell, og fått baksmell 2-3 år. Har lån, barn, ikke noe veldig formue...
Har de siste årene hatt ekstra skattetrekk på 800,- i mnd. og har da fått igjen mellom 3000,- og 7000,- :-)

Har tabelltrekk, men trekker ekstra hvert år uansett for å få igjen skattepenger til sommerferien :). Hadde nok gått i pluss likevel fordi jeg har en del fradrag.

Prosenttrekk på 33%. Får alltid igjen.

Har tabell nå og tror det blir mindre igjen for betaler mindre skatt enn når jeg trakk prosentvis...

Får en fradrag for barn og evt hvor mye??

Blei jo født i november så er jo først til neste år vi evt merker det....

Har tabelltrekk, men blit trekt 500 kr ekstra i mnd pga baksmell for et par år siden. Hadde fått baksmell i fjor om det ikke hadde vært for fradrag pga huslånet og...

Har tabelltrekk pluss at jeg trekker 500kr ekstra i mnd:) Har et huslån som hjelper til litt også, men får igjen hvert år:)

Har tabelltrekk og trekker 500 ekstra i måneden. Pleier å få igjen rundt 10.000 på skatten hvert år.

Jeg har tabell og enten så skylder jeg 100-400 kr eller så får jeg igjen litt, så det går ganske akkurat her :)

Jeg har hatt tabell i mange år, fungerer for meg. Har hus og lån og unger og det hele.

Back
Topp