Tabber.

Real

Gift med forumet
Har du dumma deg ut i det siste?

Jeg hadde en litt pinlig greie i helga.
Jeg hadde funnet 2 babydan produkter på finn.no som jeg hadde så lyst på, og sendte et tips til samboern min om vi skulle kjøpe de. Han sendte tilbake til meg at " vi tar den" på begge tipsene, men han hadde misforstått den ene annonsen, så den sprinkelsenga ville han egentlig ikk ha. Jeg hadde allerede sendt meld om at jeg var interessert og at jeg kunne hente den på søndag siden jeg skulle til østfold i helga. Da samboer senere sa at han hadde misforstått, måtte jeg jo da prøve å komme ut av denne handelen..jeg løy å sa at jeg ikke skulle til østfold i helgen, så det var best om de solgte sengen til noen andre..hun prøvde å si at jeg kunne komme i løpet av uken, men jeg fortsatte å sa at det kom til å bli lenge til jeg skulle ta veiene forbi østfold. Hun godtok til slutt og alt var greit.

Jeg skulle jo til Østfold i helgen, for min kjære mor ble 60 år idag, og vi skulle feire på lørdag. Jeg skreiv på facebook: Hjem til mor idag å feire 60 års dag..
Kort tid etter kom det en kommentar fra en bekjent: da kan du godt hente sengen i morgen. Hørte du hadde meldt med min fru.

Herregud-trudde jeg skulle dø jeg..hva er oddsen for det da?

( uuups, ble noe langt det innlegget her)...

Hehe, den var lei! Blei det til at du henta senga da? :)

Verden er liten;)

Hehe huff, verden er ikke stor med Facebook lenger :) Har ikke gjort noen store tabber i det siste faktisk, selvom jeg er god på å tråkke skikkelig i salaten :-P

TeaCup skrev:
Hehe, den var lei! Blei det til at du henta senga da? :)

Nei, måtte bare legge meg flat, og skreiv tilbake: "Haha- busted! Prøvde å komme meg ut av det på en hyggelig måte, da det ble litt uenighet mellom meg om min kjære. Han vil ikke ha senga".

Back
Topp