Tabber på jobb

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Jeg er sikker på at de fleste har hatt sine tapper og flauser på jobb, synes vi kan dele dem med hevrandre [:D]

Jeg jobbet på en Essostasjon og da var det en tysk turist buss innom for og fylle bensin...
Han betalte ikke han, så jeg fikk svinn på 6000 på vakta mi jeg[8D] Var visst ny rekord i følge sjefen min[&:] Heldigvis har de overvåkningskamera, så de fikk tak i han[;)]

Da jeg var 17 så jobbet jeg i matbutikk i Sverige.. og på den tiden så festet jeg mye og hadde ikke alltid hodet helt på plass med andre ord.

Så når jeg skulle inn å presse pappkartonger i en diger pappresse så.. gikk hånda med a gitt!! ÆVVA!!

Så knuste vel mer eller mindre 2 fingre..

Der og da så ble det jo mye drama, og har vel fått høre mer enn en gang at : "Du skal ikke presse hånda oppi der vettuuu". [8D]

Hallo, surrehue [:)]

jobba på sykehjem. Eg presterte å setta ein mann på do å så glemma å hjelpa av do igjen.... Gjekk hjem eg.[8|]Ettermiddagsvakten fant han på do. Stakkars mann...

Jeg har jobbet på sykehjem,og skulle jobbe på en post jeg ikke var kjent.
Dette var kveldsvakt,og jeg skulle hjelpe en herremann med kveldstell.Mannen var ikke så flink til å snakke for seg og hade mistet mye språk.jeg setter igang og skal ut gebisset hans,og begynner forsiktig å lirke det ut,det sitter bom fast,så jeg drar litt hardere,men nei det vil ikke rikke seg....så jeg lar det være.
På rapport til nattevkten sier jeg at jeg ikke fikk ut gebisset hans,så han sover med det,og da holder hun på å le seg ihjæl,for han har ikke gebiss.........det var han egne tenner!GUD så flau jeg var!!(jeg hadde fått beskjed om at han hadde det,men dagvakten hadde byttet om på to rom)

Og,på samme sted tok jeg på parykken til en gammle dame feil vei.......så hun satt å spiste frokost med luggen i nakken[:D]

Jeg har hatt en nesten tabbe, men den var ganske stor...

Jeg hadde en far i klassen som var utrolig "vanskelig". Han forventet helt urealistiske ting av skolen. en gang sendte han meg en rasende mail med helt merkelige forventinger til skolen. Jeg videresendte denne til rektor, med en kommentar i retningen; "dette er den vanskelige faren jeg har snakket med deg om. Nå kan du se hva han forventer". Og så holdt jeg på å sende den i retur til faren i stedet for til rektor. Jeg tror nesten jeg kastet opp...

Jeg jobber i gullsmed og en gang var det et gammelt ektepar som skulle kjøpe smykke til barnebarnet. De betalte og jeg pakket inn kjempefint, ga dem posen med gaven og sa hadetbra. Men oppdaget etterpå at jeg hadde jo pakket inn en tom eske.....smykket lå fortsatt på disken [8D] Gjett om jeg ble stressa.... Løp for å få ropt dem opp over høyttaler (kjøpesenter). heldigvis kom de tilbake, og jeg var kjempeflau...nesten på gråten [8D]

Eg var i bakrus første nyttårsdag ett år, da eg jobba som kranfører...
En må klatre opp en 2.5 meter stige for å komme opp i kranen.

men da eg skulle gå utav, glømte eg å gå ned stigen, og trakka rett ut i lufta.

raste i bakken, landa i hekkeløperstilling, oppå eine armen min.. Gla ingen såg det.

hihihihi moro!

Jeg er jo frisør, og tidligere så drev vi med å sette på øyevipper osv..og den ene av kundene mine ville ta av løsvippene. Ei av di andre jentene på jobben fant frem limfjerneren til meg, og jeg tok det på, for så å oppdage at ingen av vippene gikk av i det hele tatt, jeg leste på pakka og oppdaget at det var blankt lim!! Trodde jeg skulle dø på meg, holdt meg helt rolig da, og sa til kunden at dette var helt normalt, og bare ha øynene igjen, må bare ta på litt mer limfjerner, så jeg fikk det jo av til slutt.. Jeg var bare så glad for at hu ikke prøvde å åpne øynene sine, for da hadde hun jo oppdaget at jeg hadde limt dem igjen! ai ai ai..
Eller så har jeg ingen andre skikkelige tabber fra jobben faktisk...ingen ting som det ikke er mulig å fikse opp igjen i hvert fall...farger å sånn har jo slått ut feil, men det skjer jo stadig vekk, og er som regel bare en bitte liten koreksjon som må gjøres for at det blir bra igjen(heldigvis):)

Jeg jobbet som ekstrahjelp på en kiosk mens jeg gikk på vgs, og hadde stengevakt. Jeg stengte butikken, og idet jeg skulle dra derfra oppdaget jeg at jeg hadde glemt å låse inn hagemøblene som sto ute. Og jeg hadde jo ikke kodene til å åpne døra igjen, og måtte bare la de stå. [8D] Men, de jeg endelig fikk tak i noen som kunne koden, fikk jeg beskjed om "vi stenger jo ikke før 12" Haha, jeg hadde stengt butikken kl 11, og trodde jeg skulle stenge da [8D] Haha, så flau jeg ble [8D]

Da jeg jobbet på sykehjem glemte jeg å sette klemmen igjen på en urinpose... oppdaget det selvfølgelig ikke før det fløt med urin på gulvet i dagligstua..
Skulle også ta opp en mann etter middagshvil, når jeg kommer inn på rommet hans sier han at det klør så voldsomt under ene foten hans, om ikke jeg kunne hjelpe han av med skoen. Selvfølgelig kunne jeg det og begynner å snøre opp skoen men får den ikke av. Jeg styrer noe fryktelig med skoen men nei. Jeg klør meg i hodet og prøver i gjen og igjen men nei. Plutselig ringer det en bjelle... mannen har jo proteser på begge bena! Heldigvis var ingen andre inne på rommet. Mannen var smådement og hadde vist glemt at det klødde under foten han ikke hadde, før jeg hadde begynt å snøre opp skoen.

Jeg jobbet på cafe og det var midt i lunch rushet. Jeg var noe stressa og skulle fylle på syltetøy i ei skål som kundene kunne ha på vaflene. Jeg nærmest løp inn på kjøkkenet, lempa oppi syltetøy, full fart ut i disken og PANG!! Glemte å sjekke at skyvedøra inn i glassdisken var oppe så deisa hele skåla inni glassdøra. Ble et helsikkes smell, syltetøy over alt og heeelt stille i caféen (og den var smekk full av gjester...ca 70 stk). Jeg bare listet meg stille inn på kjøkkenet igjen, rød som en tomat og full av syltetøy! Heldigvis knustes ingenting!

Der jeg jobber nå, skulle jeg inn å vaske i et produksjonslokale. For å komme inn dit måtte jeg gjennom 2 porter. Jeg setter vasketralla helt inntil porten, men sjekker ikke om den er for nært og trykker på knappen for at porten skal åpne seg. Opp går porten, med svære vasketralla som har hektet seg fast. Porten er ca nesten helt oppe og før jeg reagerer med  å trykke på stoppknappen, dundrer vasketralla ned i gulvet! Selvfølgelig ble det vann over alt inkludert meg! Var mange der som fikk seg en god latter ja!

Var innom en annen kunde å skulle vaske, jeg og en kollega. Da vi hadde vasket nesten halve lokalet, kommer sjefen der og ville ha et par ord med oss. Først ville han skryte av jobben vi gjorde, han var kjempefornøyd...men forrige gang hadde vi glemt å ta opp bosset vi hadde sopet sammen ved noen dørstokker, om vi kunne huske å koste det opp for det så ikke særlig pent ut akkurat. Vi la oss selvfølgelig flate og lovet at det skulle vi ikke glemme. Vi vasker oss ferdig, tar utstyret med oss, går i bilen og er i ferd med å kjøre til neste kunde, da sjefen kommer i døra og vifter til oss. Jeg går inn til han og lurer på hva det var... "dere har glemt å koste opp bosset ved dørstokken inne på kontoret mitt".... Han fikk seg en god latter ja... Flaut!!

ORIGINAL: Bolletroll

Jeg har jobbet på sykehjem,og skulle jobbe på en post jeg ikke var kjent.
Dette var kveldsvakt,og jeg skulle hjelpe en herremann med kveldstell.Mannen var ikke så flink til å snakke for seg og hade mistet mye språk.jeg setter igang og skal ut gebisset hans,og begynner forsiktig å lirke det ut,det sitter bom fast,så jeg drar litt hardere,men nei det vil ikke rikke seg....så jeg lar det være.
På rapport til nattevkten sier jeg at jeg ikke fikk ut gebisset hans,så han sover med det,og da holder hun på å le seg ihjæl,for han har ikke gebiss.........det var han egne tenner!GUD så flau jeg var!!(jeg hadde fått beskjed om at han hadde det,men dagvakten hadde byttet om på to rom)

Og,på samme sted tok jeg på parykken til en gammle dame feil vei.......så hun satt å spiste frokost med luggen i nakken[:D]

Hahahahaha!!! Nå lo jeg høyt altså, den var fin !!!!

I min spede ungdom jobba eg som geitebudeie. Ein gong etter at mjølka var henta på dagen, så gløymte eg å skru igjenn tanken etter den var vasa. Dette førte til ca 50 l mjølk rett i sluket....

Ein anna gogn glømte eg å ha sil i slangen som pumpar mjølka i tanken. Heldigvis var dette også første sell etter tømt tank, ellers hadde eg fått store problem med å sile opp i gjenn inntil 800 l mjølk.

ORIGINAL: Villemo26

raste i bakken, landa i hekkeløperstilling, oppå eine armen min.. Gla ingen såg det.

nå lo eg godt, såg det for meg.[:D]
Håpa det gjekk bra me deg?

ORIGINAL: Villemo26

AU! [8D]

Back
Topp