TAAANNVÆÆÆRK!!!

Lisabrekke

Flørter med forumet
har gådd oppe heile natta me tannverk.. tannlegen sa til meg sist gang jeg måtte ringe med een gang om jeg fikk det så blei det sedd på som haste sak.. jeg ringer jeg, nei vi har ikke noen timer ledige til deg. BLIR SÅ FORBANNA..Å HAR DET SÅ J**** VONDT! sukk.. hehe føler jeg ikke skal trykke i meg alt for mange paraceter heller.. =/

Sånn hadde jeg også det en gang. Måtte ringe til legen å få paralgin forte for å overleve. Paralgin forte og ibux tok bort de værste smertene.

ring en annen tannlege!!!!!!!

ja går liksom å tenker på om det bare går and å ta ibux denne ene gangen så jeg får bort smertene. er helt lamm i tryne av hele greia =(

den andre tannlegen er mange timer unna. å jeg kommer meg ikke så langt med bekkenløysing. pluss jeg rakk ikke ta ferdig lappen.. hehe.. aalt er bare crap! hehe

ORIGINAL: stine_s

ring en annen tannlege!!!!!!!

Ring til tannlegen igjen. Forklar hvordan situasjonen er. Ikke ta ibux hvis du er gravid.

har ringt henne i gjenn.. nei får ikke time før tirsdag... får bare leve med smertene.. hu skal virkeli få høre det når jeg kommer inn alså! man lurer ikke en jente med så mye hormoner å tannværk i tillegg..da går det som det går hehe

ORIGINAL: Mimøi

Ring til tannlegen igjen. Forklar hvordan situasjonen er. Ikke ta ibux hvis du er gravid.

Da ville jeg ha satset på å kommet meg til en annen tannlege. Det er veldig lenge til tirsdag...

det er det.. men jeg bor ikke på den beste plassen for å si det slik.. bor på en øy å jeg klarer ikke sitte i buss i nermere 3 timer for å komme meg til tannlege.. så får ringe på i gjenn om litt å mase mer å si at NÅÅÅH skal jeg inn..hehe

ORIGINAL: Mimøi

Da ville jeg ha satset på å kommet meg til en annen tannlege. Det er veldig lenge til tirsdag...

Åh.. Tannverk er så fælt! Kanskje du kan høre med en annen tannlege? Uff, ikke godt å gå lenge med tannverk iallefall! [&:]

er det det samme som ibux? eller hehe

ORIGINAL: monica

ibumetin og 1 paracet skal hjelpe mot tannverk[:D]

ibumetin

ORIGINAL: LilleLalle

da hadde jeg ringt en annen tannlege,for en møkkaservice da[:'(]  bytt tannlege

Edit : så ikke at det var mange timer unna til neste tannlege.. nytt råd : Sitt der helt til du får komme inn [:D] jeg vet hvor jævlig det er[&o] føler med deg

hehehe.. ja var en plan.. tror faktisk talt jeg har fådd betendelse i tannen.. da må jeg jo helt sikker på pencelin. huffameeeg. skal ringe inn EEEN gang til å true med ett eller annet kanskje de hjelper.. får finne på noe fantastisk så jeg slipper inn.. =P

det er det ikke.. er frustrerende.. ringte inn nå å sa viss ikke jeg får slippe inn snarest mulig kommer jeg til å lage et reint H****** for dere..jeg kan virke litt skummel i følge folk når jeg blir sint , så fikk time i morgen..hehe men uansett er jo litt hastesak da. må jo gå en natt til med smerter.. men får prøve å holde ut.. er bedre en å måtte vente helt til tirsdag!

ORIGINAL: Lisabrekke

Edit : så ikke at det var mange timer unna til neste tannlege.. nytt råd : Sitt der helt til du får komme inn [:D] jeg vet hvor jævlig det er[&o] føler med deg

hehehe.. ja var en plan.. tror faktisk talt jeg har fådd betendelse i tannen.. da må jeg jo helt sikker på pencelin. huffameeeg. skal ringe inn EEEN gang til å true med ett eller annet kanskje de hjelper.. får finne på noe fantastisk så jeg slipper inn.. =P

da får du ihvertfall kreve en pensilinkur som du kan bruke eller noe,er jo ikke veldig snilt  å la deg gå med slike smerter [8|]

åååh tro meg gruer meg noe så sykt masse!!! kommer vell til å kolapse helt etter timen i morgen av trøtthet. huffameg! blir i værtfall fult ut med bedøvelse og annet i morgen. håper virkelig ikke at jeg må begynne på pencilin!!!

det er det ikke.. er frustrerende.. ringte inn nå å sa viss ikke jeg får slippe inn snarest mulig kommer jeg til å lage et reint H****** for dere..jeg kan virke litt skummel i følge folk når jeg blir sint , så fikk time i morgen..hehe men uansett er jo litt hastesak da. må jo gå en natt til med smerter.. men får prøve å holde ut.. er bedre en å måtte vente helt til tirsdag!

da får du ihvertfall kreve en pensilinkur som du kan bruke eller noe,er jo ikke veldig snilt  å la deg gå med slike smerter [8|]

godt du fikk dem til å endre mening ,uff du gruer deg vel  til denne natta du nå.. tannverk er no av det verste som finnes.. Bare å glede seg til timen imorgen da[:)]

Back
Topp