Ta vare på?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Hva av utstyr og klær tar dere vare på? Og skriv gjerne om du har lyst på fler barn eller om det var sistemann :)

Jeg er litt usikker. Av klær tar vi vare på det som fortsatt kan brukes. Av utstyr så er jeg usikker. Vi tar nok vare på vugge, lekegrinda, sprinkelseng, babygym, stellebord ol.
Det jeg tror vi kommer til å selge videe er newborn settet til stokke og bilstolen med base. Det kan ta lang tid til vi blir gravide igjen, om vi skulle være så heldige, og brått så er bilstolen for gammel eller stokke har kommet med en ny stol osv.
Foreløpig så er vi fornøyde med en, og tørr ikke å håpe på at vi får det til en gang til :)

Her e da sistemann(i følge mannen). Klare ikkje kvitta meg med tingene med ein gong kjenne eg...Men kjeme nok t å selga og gje vekk da mesta ette kvart. Enkelte spesielle plagg blir nok tatt vare på :)

Vi tar vare på det som er helt og fint :) ønske er stort med å få tre barn, men egentlig ikke noe vi kan forvente siden det ikke bare er å få barn for oss. Vi er absolutt overlykkelig å ha to barn nå, men tiden vil vise om vi i det hele tatt kan få fler. Uansett stor familie og kan gi bort om ikke :)

Klær og sånn som er brukende blir tatt vare på, skulle prevansjon svikte totalt og man får en til er det greit, men mannen har to søsken som kanskje etterhvert vil trenge det.
Bilstolen selger vi nok ikke, da den bare har to år igjen før den er for gammel etter 5års regelen. Vogn, seng og stokke-utstyr blir nok solgt med mindre noen familiære trenger dem innen vi er ferdige.
Ellers vakre strikkaklær/utstyr som er hjemmelagd med kjærlighet blir spart på til kanskje lille selv får barn :)

Her vet jeg ikke enda om det blir nr.3 eller ikke. For mannen min har han lyst men vil at jeg skal bestemme. Jeg er livredd for å oppleve like tungt svangerskap som sist. Jeg må nok gi meg selv litt tid.
Vi tok vare på alle utstyr og klar fra nr.1 før som nr.2 bruker nå. Da blir ikke mye denne gangen. Jeg kommer nok å ta vare på alt som kan brukes til tredje gang:) vi sparte utrolig mye denne gangen.

Vi planlegger å prøve å få nr2 om ikke så alt for lenge. Jeg tenker derfor å spare det meste, men har kasta en body som blei stygg i vask, og vil vel ikke spare på de klærne som ikke er fine lenger. Snuppa lager jo gule bæsjeflekker på alt :P

Vi har ønsker å få ett barn til senere, så vi kommer til å ta vare på alt av utstyr og klær vi visste ikke kjønnet denne gangen så vi har mye nøytrale klær som kan brukes på nytt

De aller fineste klærne vil jeg spare på slik at jenta mi kan få dem hvis hun får barn.. Jeg har fått kjoler av mamma nå som jeg brukte når jeg var baby, det er ganske gøy

Vi planlegger å prøve å få nr2 om ikke så alt for lenge. Jeg tenker derfor å spare det meste, men har kasta en body som blei stygg i vask, og vil vel ikke spare på de klærne som ikke er fine lenger. Snuppa lager jo gule bæsjeflekker på alt :P

Vanish spray funker på baby bæsj ;)

Her blir alt tatt vare på, selvom det er en stund til neste blir prøvd på...

Vi tar vare på meste, skal prøve på en til om et års tid :)

Vi tar vare på alt, men gir sikkert videre noe klær. Vi har planer om å prøve på nytt neste høst :-)

Back
Topp