ta ut hormonspiralen..

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
gjør det vondt?[:-][X(] jeg gruer meg skikkelig,har hørt rykter om at denne kvinnelige fastlegen min er gansje hardhendt der nede å[:-]

opp

jeg vet ikke for har aldri prøvd, men med tanke på det med hun legen så si ifra at hun må være forsiktig, ellers får hun en fot i huet[8D]

Jeg syns ikke det gjorde vondt, syns bare det var vondt å sette i de gyn instrumentene......men det har du jo kjent før

det gjør ikke vondt[:)]

Merket ingen ting, enda den hadde sklidd opp så trådene ikke var synlige.

ORIGINAL: Søte frøken

Hvordan klarer de å ta ut den uten at det gjør vondt?

ja,det kan du si[X(][X(][:-][&:]

ORIGINAL: Otto

Merket ingen ting, enda den hadde sklidd opp så trådene ikke var synlige.

Signerer alt!

ok,får håpe det går bra da..er shit nervøs[:'(] jeg merket jo ikke noe når de satte den inn,for da var jeg i narkose...men husker de skulle sette ballongkateter på meg når amanda skulle ut,og regner med de var langt oppi der da å,og da besvimte jeg for første gang[:-][:-][8|]

Jeg fikk den innsatt hos fastlege, noe som gikk helt fint.
Bestilte time til gynekolog da jeg skulle ta den ut 2 år senere. Det var heller ikke vondt, ca det samme som å sette den inn. Men er glad jeg gjorde det der, for trådene hadde "forsvunnet", så hun måtte lete litt på måfå i ca 15 minutter før hun fant de.

Jeg kjente bare smått ubehag som svake menssmerter.

Men jeg besvimte etterpå både når jeg satt den inn og tok den ut, aner ikke hvorfor. Synes det er skikkelig ubehagelig! Har bare besvimt en gang tidligere utenom dette, og det var 2 timer etter fødsel. (Fikk også kateter under fødselen, reagerte ikke på det) Men var heldigvis forberedt på det når den skulle taes ut.

Niks. Det finnes ikke vondt.
Iallefall var det ikke det for meg. Det var mye vondere å sette den inn.
Jeg kjente et par små klyp og så var den ute.

ORIGINAL: Tiki Sniki

Niks. Det finnes ikke vondt.
Iallefall var det ikke det for meg. Det var mye vondere å sette den inn.
Jeg kjente et par små klyp og så var den ute.

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

Trodde du nettopp hadde satt den inn jeg[:)] 
jepp,nesten...1 desember i fjor

for bare  da

Back
Topp