Ta ut ferie før man går ut i permisjon?

Lykkepåstrimmel

Elsker forumet
Vårspirene 2021
Julilykke 2023
Noen som gjør det? Her kan jeg bare overføre 10 dager til neste år/2022. Men jeg er litt forvirret over hvor lenge mor er ute i permisjon, kan noen forklare? Sist var jeg hjemmeværende, så er ikke kjent med sånne regler. Prøver å Google og skjønner man har rett på 1 år til sammen med både mamma og pappapermisjon. Men kan noen prøve å forklare litt bedre? Hvor mange mnd skal du være i permisjon? Du som her tenkt til å ta ut 100% og ikke 80%.:bag:

Hei, du har lov å ha pause i permisjonen for å ta ferie, det gjorde jeg i forrige perm, tok 1 mnd pause i november og fikk da vanlig ferieutbetaling istedenfor permisjonspenger, og på den måten fikk jeg jo forlenga permisjonen med en mnd :)

Man har rett på 49 uker dersom du tar 100% utbetaling, da er 15 forbeholdt far, hvis du velger 80% har du rett på 59 uler, men da er 19 uler forbeholdt far, så for å få det til å strekke rundt må jeg og min mann legge all ferie i permisjonen i tillegg

Ferie - plott den inn når du vil i din lønna perm. Permisjonen fin blir då forskjøve tilsvarande det du tar ut i ferie. Eg har planlagt å ta ut alle mine 5 ferieveker på hausten 2021. Har då perm td frå april til ut september, 5 ferieveker ila oktober og starten av november, og så begynner eg påatt på perm i midten av november.

Eg/vi skal ta ut 100% lønn, om eg ikkje skulle tatt ut ferie hadde eg då måtte tilbake på jobb etter 7,5 mnd etter fødsel. Dvs ca mmdskifte november/desember. Inkludert ferie forskyver eg då min lønna perm til ca nyttår. Etter det tar eg 3 mnd ulønna, er tilbake på jobb ca 1.april. Då tar mannen sine 15 veker lønna, slik at vi kjem oss fram til sommarferie og så bhgplass.

Alltid ein kabal :rolleyes:

Ang fordeling av veker på 100% lønnsuttak -
3 veker til mor før fødsel, 15 etter.
16 veker til fri fordeling,
15 veker til far.

Totalt 49 veker.

Nokon som veit koriels det fungerer når sambuaren min er lærar og har ferie heile juli ++? Kan eg likevel ha min permisjon kontinuerleg frå fødsel til utpå hausten eller må han "ta over" når han har ferie? :eek: Er generelt ganske forvirra av den ferie/permisjonsdelen av dette :p

Nokon som veit koriels det fungerer når sambuaren min er lærar og har ferie heile juli ++? Kan eg likevel ha min permisjon kontinuerleg frå fødsel til utpå hausten eller må han "ta over" når han har ferie? :eek: Er generelt ganske forvirra av den ferie/permisjonsdelen av dette :p

Når han har ferie og du har permisjon med foreldrepenger har ingenting med hverandre å gjøre, så han kan fint ha sin ferie på sommeren, mens du er hjemme med foreldrepenger.:happy:

NAV bryr seg ikkje så lenge så lenge berre ein av dåke får foreldrepengar. Så han kan sjølvsagt ta ut ferie sjølv om du er heime i lønna perm.

NAV gir jo ikkje permisjon frå arbeidet direkte, berre pengar for tapt arbeidsinntekt den tida ein har rett på å vere heime med barn. Arbeidsgiver gir deg permisjon frå jobben.

Back
Topp