Ta smokken?

Makko med 3 gull

Gift med forumet
Lille er veldig glad i smokken, men hun greier ikke å holde den inne, så hun er avhengig av at vi holder den.

Tok det lang tid for deres? Noen tips?

Her må jeg holde på den en liten stund fra starten til han får vakuum på den... Merker at om han er trøtt og urolig er det vanskeligere å holde på den også. Kan det være enklere med en annen type smokk? Her ble det nye styr og vanskelig å holde på mam smokken, mens avent gikk bedre :)

Han holder godt på den de få gangene han vil ha den. Jeg legger kosekluten inntil smokken når han ligger for seg selv. Mister han den da så ligger den så nært at han bare suger den inn igjen. :)

Min klarer det veldig godt. Men han er stor da. Men veldig irriterende når han mister den når han sover. For da vokner han. Så har får ikkje ha den på natta:p

Vi prøvde alt som var med storebror, han ville ikke ha, men Tommy Tippee var de som funket best.

Lillebror her holder på smokken kun når han er skrubbsulten...

Lille er veldig glad i smokken, men hun greier ikke å holde den inne, så hun er avhengig av at vi holder den.

Jeg bestilte NUK smokker på nettet. De er litt bøyde og flatere i formen. Lille tok smokken med en gang og klaret holde den på plass. Mam smokken faller rett ut igjen her......

Lillemor ville heller ha mam enn NUK, storebror tok gjerne alt men fikk ikke til å få vakum. Tok disse fra han har 3-4 mnd: ImageUploadedByBV Forum1463142979.576470.jpg
Lillemor har ikke hatt noe problem med å få vakum.

Har du prøvd Trøst smokken ?? Eneste som sitter her, hu dytter ut alle andre.

Jeg fikk tak i en barnebutikk på Elverum, men man går bestilt på nett.

Har prøvd flere forskjellige smokker på lillemann, men han vil ikke ha. Han lager en stor grimase og brekker seg når vi prøver å gi han dem. Han er en ordentlig puppemann:p
Bestille nettopp trøst smokken hehe:happy:

Back
Topp