Makko med 3 gull
Gift med forumet
Lille er veldig glad i smokken, men hun greier ikke å holde den inne, så hun er avhengig av at vi holder den.
Tok det lang tid for deres? Noen tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingenting å si på størrelsen her heller. Veide for en uke siden, 3uker og over 5kg....Min klarer det veldig godt. Men han er stor da. Men veldig irriterende når han mister den når han sover. For da vokner han. Så har får ikkje ha den på natta
Jeg bestilte NUK smokker på nettet. De er litt bøyde og flatere i formen. Lille tok smokken med en gang og klaret holde den på plass. Mam smokken faller rett ut igjen her......Lille er veldig glad i smokken, men hun greier ikke å holde den inne, så hun er avhengig av at vi holder den.
De hadde på babyshop, kjøpte i går. Skal koke når jeg er ferdig med å amme.Tror vi skal få tak i NUK vi og, husker flere venner anbefalte dem også.
Hvor dere bestilte?
Navnesmokken.noTror vi skal få tak i NUK vi og, husker flere venner anbefalte dem også.
Hvor dere bestilte?
Har du prøvd Trøst smokken ?? Eneste som sitter her, hu dytter ut alle andre.Lille er veldig glad i smokken, men hun greier ikke å holde den inne, så hun er avhengig av at vi holder den.
NUK fungerte ikke. Litt bedre med stor mam.Har du prøvd Trøst smokken ?? Eneste som sitter her, hu dytter ut alle andre.
http://www.babble.no/butikk/utstyr-til-foreldre-og-barn/trost-smokkNUK fungerte ikke. Litt bedre med stor mam.
Hvor kjøper du "trøst"?