Ta sertifikat i svangerskap?

Caroparo

Forelsket i forumet
Har noen her tatt lappen når dere har gått gravid? Er det et realistisk mål?

Lurer på om jeg skal prøve på det, for det hadde vært veldig praktisk når mini kommer i mai. Har foreløpig ikke energi til overs til det, men er 11 uker i dag og håper jeg får litt overskudd igjen i andre trimester :)

Jeg tok lappen sist jeg gikk gravid ☺ tok den på ca 3 mnd, var dog sykemeldt og kunne kjøre ofte. Men det gikk helt fint det!

Det går nokk sikkert veldig fint ;) jeg starter rund denne tiden i fjord og hadde lappen 1 februar i år :D hadde lang tid mellom kjøretimer og byttet kjøreskole så brukte igrunn litt lang tid :p tipper du klarer det ;D

Jeg tok i sist svangerskap. Skulle ha oppkjøring rett før fødsel men av ulike grunner så ble den avlyst. Fikk sertifikatet rundt en måned etter jeg fødte :)

Jeg tok masse kjøretimer og var nesten klar, men orket ikke pga bekkenløsning og energimangel. Tok det da baby var 4 mnd i stedet :) men å begynne med kjøretimer og teori er ikke så dumt! Og man kan jo selvfølgelig prøve, og se om man orker ta teoriprøven og oppkjøring også. Men ha en plan B :)

Takk for svar alle sammen :) Tenker jeg prøver i alle fall, når jeg kommer inn i andre trimester, og satser på at det går bra så lenge energien og formen holder seg :)

Det var min plan, har kjørt litt med mannen men er ikkje så glad i å kjøre bil og tviler på om det er lurt å fortsette nå, selv om det skulle være veldig smart.. Trur eg venter til ho har komt og eg er ikkje så engstelig om alt mulig :P

Jeg begynte nå rett før jeg ble gravid, skal kjøre opp veldig snart ;) Går nok greit å ta det for deg også tenker jeg :D Men kanskje prøve å ta det litt intensivt?

Jeg begynte i slutten av mars (baby kom 19 juni) å hadde oppkjøring tre uker før hun kom til verden Gikk kjempefint

Ser ingen grunn til at det ikke skulle gå bra :) Lykke til ;)

sniker litt...

Jeg tok lappen da jeg var godt og vel 6 mnd på vei sist, og det var ikke noe problem :)

Men det er greit å la kjørelæreren vite det også da :)

Jeg tok utrykningslappen forrige gang eg gikk gravid :)

Hadde helt klart kastet meg rundt og prøvd å komme i mål før fødsel!! Lykke til :happy:

Vet om mange som har gjort det under graviditeten :) bare sett av nok penger sånn at du kan ta den litt intensivt - om du må ta lange pauser så tar det mye lengre tid.

Back
Topp