Ta permanent i svangerskapet?

Svirre82

Glad i forumet
Kan man det? Det er ganske sterkt for håret, men kan det være skadelig tror dere?

Trur ikkje det skal være nåke problem, er jo lokal behandling ;) men høyr med frisøren om du er usikker... Sikkert nåken på gruppa her som er frisør og som kan svare ;)

Trur ikkje det skal være nåke problem, er jo lokal behandling ;) men høyr med frisøren om du er usikker... Sikkert nåken på gruppa her som er frisør og som kan svare ;)
Takk :-) Ja, akkurat det jeg kanskje håpet på.. Noen frisører her inne?

Denne tråden følger jeg! :) Vil gjerne ta permanent selv! :)

Går helt fint å gjøre kjemiskebehandlinger hos frisør, også permanent. Det eneste man ska tenke på er at håret kan oppføre seg andrerledes under graviditet. Pga hormoner.

Norge er såpass streng på hva som er i produkter å vi som frisører kan helt fint jobbe med
Våre produkter selvom vi er gravide. Man burde jo såklart ikke overdrive som med
Alt annet:)

Jeg har jo jobbet som frisør i 20 år, og vet at det hverken er farlig eller at en kjemisk behandling gir noe dårligere resultat enn når man ikke er gravid. Som frisør står man i tillegg i den "kjemiske" luften en hel arbeidsdag ;) og jeg og kollegaer har fått velskapte og friske barn. Style, stasj og kos dere jenter :)

Da tror jeg at jeg må komme meg til frisøren snart :-)

Jeg har tatt "permanent" - straight and shine, omvendt behandling av krøller feks ;) det var ikke noe problem og håret ble flott :D

Back
Topp