Ta over OUL-terminlista?

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Hei :)

Jeg lurer på om noen kan ta over OUL-terminlista? Det er bare å kopiere mitt innlegg, også opprette en ny tråd :)

(Den gamle lista blir nok ikke brukt så mye fremover, så skulle noen skrive seg på der, kan jeg gå inn og skrive på.)
Svangerskapet er ganske psykisk utfordrende for min del akkurat nå, og jeg trenger derfor en forumpause i ukene fremover. Titter nok litt innom, og blir kanskje mer aktiv igjen når jeg er litt lenger på vei, og forbi der jeg mistet sist :) ❤️
 
Jeg kan sikkert fikse det vettu :)
 
Hei :)

Jeg lurer på om noen kan ta over OUL-terminlista? Det er bare å kopiere mitt innlegg, også opprette en ny tråd :)

(Den gamle lista blir nok ikke brukt så mye fremover, så skulle noen skrive seg på der, kan jeg gå inn og skrive på.)
Svangerskapet er ganske psykisk utfordrende for min del akkurat nå, og jeg trenger derfor en forumpause i ukene fremover. Titter nok litt innom, og blir kanskje mer aktiv igjen når jeg er litt lenger på vei, og forbi der jeg mistet sist :) [emoji173]️

Forstår deg godt.. føler selv nervene er blir verre jo nærmere man kommer. Ta vare på deg selv nå og hvil masse[emoji173]️
 
Back
Topp