Ta med typen?

Pedal

Gift med forumet
Jeg skal på tidlig ultralyd når jeg er litt over syv uker.
Er det vanlig å ta med typen?

Jeg aner ikke hva som er normalt. Men jeg har nå tenkt å ta med typen på tidlig ul både fordi jeg trenger hans støtte og jeg vil at han også skal føle seg som en del av dette svangerskapet. :cat:

Eg hadde ikke med mannen sist og kommer ikke til og ha han med denne gangen heller.Han er offshore når eg skal

Sambo var med på tidlig ul og oul sist, resten tok jeg alene. Ingen av oss hadde noe behov for at han var med på kontrollene.
Vi har bestilt tidlig ul igjen nå, og han skal være med denne gangen og. Vi vil jo begge se frøet.

Mannen skal bli med, men det er kun fordi han kan.
Hadde jeg vært førstegangsfødende hadde jeg helt klart tatt med mannen.

Jeg hadde med mannen på alt sist. Usikker på om han blir med på alt nå, men han blir hvertfall med på ultralyd-timene :)

Min kommer til å være med om det passer slik, hvis ikke reiser jeg alene :)

Anbefaler å ta mannen med. Det går vel som regel bra, men med min første graviditet gikk det ikke bra. Jammen glad for at jeg hadde han med.

Mannen skal være med, vil at han skal være med på mest mulig jeg :) Er vårt første barn også da :)

Anbefaler å ta mannen med. Det går vel som regel bra, men med min første graviditet gikk det ikke bra. Jammen glad for at jeg hadde han med.

Sist gikk det ikke bra for oss heller, så da var jeg veldig glad for at han var med. Han kommer til å være med på både tidlig UL og OUL regner jeg med.

Anbefaler å ta med typen/mannen.
Min mann var med sist, og blir med denne gangen. Noe annet hadde vært helt unaturlig for oss, er da like mye hans barn og hans graviditet, så han fortjener også å få være med og oppleve. Han ville blitt svært såret om jeg gikk uten ham.

Dessuten kjenner ikke menn graviditeten på kroppen, det eneste de har å forholde seg til er en graviditetstest. Å faktisk se at det er ett lite liv der inne kan gi en mer virkelighets følelse for menn, som gjør at de kan klare å forholde seg mer til graviditeten. Spesielt om de ikke allerede har noen følelser rundt graviditeten.

Back
Topp