Ta med storesøster

enois

Forumet er livet
På ordinær ul?

ville dere ha gjort det? Hun er fire og et halvt år og jeg har allerede vært på to ul-er der alt var ok.

Hadde med storesøster opp ul når hun var 3, men hun syntes ikke noe om det... Såg jo ikke akurat ut som babyen hun hadde sett for seg hehe

vi vurderer å ta med snuppa, hun blir fem i april og er veldig for seg:)

Lurer på å ta med gutten vår på seks år, han får jo vite det første dag i kalenderen-og har gledet seg i flere år til å bli storebror, vi får vel mest sannsynlig ordinær ul i romjulen så det kunne vært koselig og reist alle tre ( har vært på 4 ul allerede ) men vi har ikke bestemt oss enda!

Har ikke lov å ta med søsken på ultralyd her. Selv om man har vært på ultralyd før kan de finne noe og det vil de ikke at søsken skal oppleve.

Her stod d at det ikke bar lov å ha m barn under skolealder...
jeg ville uansett ha fått gått gjennom alt før jeg tok inn et barn som ville titte...

Men når jeg allerede vet at baby er frisk og fin. Stiller det seg annerledes da?

Men når jeg allerede vet at baby er frisk og fin. Stiller det seg annerledes da?

Tviler, jeg tenker selv da. Hva har en 2-3-4-5-6 osv åring utnytte av en ul time? dem forstår jo ikke det, eller ser jo ikke vha som er hva. Blir jo heller ikke det samme for dem, når babyn faktisk kommer, for det er ikke det dem så.

På søf er det ikke lov pga dyre apparater osv, men ville heller ikke gjort det, pga man får jo ikke den "koselige å rolige" opplevelsen, må jo faktisk holde øye med den lille som er med evt. ;)
Min mening da :P

Back
Topp