Ta med folk på tidlig ordinær ultralyd?

LilleAttpåkladd❤️

Forelsket i forumet
Novemberfnuggene 2023
Har ordinær tidlig ultralyd på torsdag, faren har ikke mulighet til å bli med så min mor og datter på 14 vil være med, står ikke noe på nettsiden til sykehuset at det er noen restriksjoner for å ha med andre enn far. Noen som har hatt med seg "tilskuere" ? Eller bør man dra alene om ikke far ikke kan bli med?

Har ordinær tidlig ultralyd på torsdag, faren har ikke mulighet til å bli med så min mor og datter på 14 vil være med, står ikke noe på nettsiden til sykehuset at det er noen restriksjoner for å ha med andre enn far. Noen som har hatt med seg "tilskuere" ? Eller bør man dra alene om ikke far ikke kan bli med?
Så lenge det ikk står noe så kan du ha med tror jeg. :) På min OTU så står det at jeg ikke kan ha med barn, men en voksen person.

• Liker
Reactions: HCS
Man pleier å få ha med andre enn partner så man slipper å gå alene, men barn er som regel ikke lov.

Man kan vel ha med seg hvertfall en voksen, men dette stod det angående barn på min innkallelse til OTUL:421F5405-A5B6-4865-B5D4-FE425137BB32.jpeg

Dobbeltsjekket innkallingen nå og står ingenting om det, ikke at ikke barn skal være med heller! Får ringe dit i morgen og sjekke :)

De vil ikke ha med barn av den enkle grunn at de forstyrrer og hvis du skulle fått en trist beskjed så må det barnet ivaretas. Ville tenkt meg om to ganger om å ta med en ungdom også da det kan være ganske traumatisk om du får en dårlig beskjed. jeg vil ikke ha satt ungdommen i en slik situasjon der hun må ivaretas, samtidig som hun føler hun er din omsorgsperson i en slik situasjon.

Ville eventuelt latt 14åringen vente utenfor til de har sjekket at alt er fint, for å så komme inn å se babyen ☺️

Back
Topp