Ta med fødebag? (Uke 37)

E

Eline2020

Guest
Skal på hytta i helga. Tenkte ikke noe spesielt over det før svigermor sa «tørr du reise så langt unna sykehuset da?»

jeg er i uke 37 til helga. Er vel trygt og reise? Trenger vel ikke ta m fødebag? Virker jo som de fleste føder mye senere :)
 
Ville lagt den i bilen tenker jeg. Samboeren min ordnet min (etter samarbeid med meg) og la den ut i bilen her om dagen. Den mente han skulle ligge klar der, så slapp vi tenke mer på den. Og jeg er selv bare i uke 33 :p hadde selv ikke stresset med den før om et par uker. Men han liker å ha orden og ting klart.
 
Skal på hytta i helga. Tenkte ikke noe spesielt over det før svigermor sa «tørr du reise så langt unna sykehuset da?»

jeg er i uke 37 til helga. Er vel trygt og reise? Trenger vel ikke ta m fødebag? Virker jo som de fleste føder mye senere :)
Sniker
Jeg ville ha tatt med, mye kan skje :rolleyes:
 
Jeg fødte i uke 38 med andre. Det er opp til deg, men jeg ville nok bare lagt fødebagen i bilen ☺️
 
Jeg ville også hatt den i bilen :happy:
 
Oi tenker dere det? Så spennende, da tar jeg den med hehe :love7
 
Jeg hadde tatt den med. Jeg fødte i uke 36+4 med nr.2. Ble ganske overrasket når vannet gikk, det var ikke forventet i det hele tatt. Så jeg er forberedt på alt den gangen her :p Du vet aldri ;)
 
Fødte i uke 38+4 med første, da hadde vi fødebagen klar i god tid før det, og var faktisk på helgetur da det satte i gang. Denne helga er vi på hytta (uke 37), og fødebagen er ikke pakket enda :nailbiting: Satser på at det går bra. Mer avslappet til det meste denne gangen, kjenner jeg :)
 
Var selv på hytta på fjellet sist uke, i uke 37 men jeg hadde ikke fødebag med :wacky:
Jeg er tredjegangs og har enda ikke pakket den :joyful:Men det skader nok ikke å slenge den med når man er så langtkommen, man vet jo aldri :joyful:
 
Jeg hadde tatt den med. Jeg fødte i uke 36+4 med nr.2. Ble ganske overrasket når vannet gikk, det var ikke forventet i det hele tatt. Så jeg er forberedt på alt den gangen her :p Du vet aldri ;)
Oj, bare gikk vannet uten noe forvarsel i form av masse kynnere i tiden før eller noe annet tegn?
 
Oj, bare gikk vannet uten noe forvarsel i form av masse kynnere i tiden før eller noe annet tegn?
Hadde hatt en del kynnere iløpet av svangerskapet, men ikke noe unormalt masse i forkant nei. Hadde en del kynnere med nr. 1 også, men hun ble født 6 dager før termin. Så ja, det kom ganske overraskende på! Var ikke forberedt i det hele tatt :p Hadde ikke noe som helst tegn på at noe var i gang. Vannet gikk bare plutselig :p
 
Hva mener du med det? Ikke innom barsel? Bare rett hjem etter fødsel? :)
Ja, gidder ikke det maset :p er nr4 og jeg har vært i fin stand etter 2 og 3 - dro hjem 3/4 timer etter fødsel med nr 3 og det var så deilig :)
Men hører selvsagt på fagfolk etter fødsel og blir hvis jeg eller baby trenger det. Kjører bare til sykehuset for hælprøve som tas 72 timer etter fødsel tror jeg det var
 
Ja, gidder ikke det maset :p er nr4 og jeg har vært i fin stand etter 2 og 3 - dro hjem 3/4 timer etter fødsel med nr 3 og det var så deilig :)
Men hører selvsagt på fagfolk etter fødsel og blir hvis jeg eller baby trenger det. Kjører bare til sykehuset for hælprøve som tas 72 timer etter fødsel tror jeg det var

Hvilket sykehus hører du til? Her får man ikke dra hjem før prøven er tatt etter 48 timer nemlig :/ Har man først forlatt barselavdelingen slipper man ikke inn igjen. Bare som et tips til at det kanskje kan være greit å sjekke opp :)
 
Hvilket sykehus hører du til? Her får man ikke dra hjem før prøven er tatt etter 48 timer nemlig :/ Har man først forlatt barselavdelingen slipper man ikke inn igjen. Bare som et tips til at det kanskje kan være greit å sjekke opp :)
Bleh - håper jeg slipper det :p skal føde på Ahus
 
Her kom storesøster 36+6 og da var jeg førstegangsfødende, så jeg hadde tatt den med i bila :p:shy:
 
Bleh - håper jeg slipper det :p skal føde på Ahus

Det er instruksen jeg fikk på Kalnes. Kan jo være verdt å ta en telefon når tiden nærmer seg :)

(Jeg vil nemlig også hjem så fort som mulig, men tør ikke droppe nyfødtscreeninga.)
 
Ville tatt med :)

Jeg dro på kontroll uten bag uke 27 (hadde hatt smått med rier) og kom ikke hjem igjen :p
 
Back
Topp