Ta med eller ikke?

Mt91

Flørter med forumet
Heihei, i morgen har jeg time til ultralyd også time til lege på sykehuset.. Noen som vet om jeg bør ta med urinprøve, de nevnte ikke noe om å ta med? Har time pga fare for svangerskapsforgiftning.. Er 38+0 i dag.

Om det er pga svangerskapsforgiftning vil de vel gjerne sjekke for proteiner i urinen, så da ville jeg tatt med.

Ja, hvis det er svangerskapsforgiftning de er urolige for er det nok greit å ta med morgenurin ja. Lykke til i morgen :)

Jeg ble sjekket for det nå på sykehuset på mandag, og glemte å ha med morgenurin. Fikk beskjed om at det måtte jeg ha med på ny kontroll på torsdag :) så det skal du sikkert :)

Høyt blodtrykk, men fin urin enda. Ble satt på blodtrykksmedisin, så blir det ny kontroll i morgen :-) Spent på å finne ut hvordan det er i morgen!

Hvor høyt er blodtrykket ditt om du vil svare på det? Høyt her og (høyeste måling har vært 144/92), men fin urin hele veien, så har ikke vært igangsatt noe ekstra her enda.

Hvor høyt er blodtrykket ditt om du vil svare på det? Høyt her og (høyeste måling har vært 144/92), men fin urin hele veien, så har ikke vært igangsatt noe ekstra her enda.

Her har blodtrykket vært på 157/103, 153/102 og 148/101 med fin urin, så ble satt på Blodtrykksmedisin.. Men har hatt veldig varierende BT, med undertrykket har hele tiden bært i grenseland i sv.skapet.
Legene og fastlegen blir aldri enig ang evt igangsetting. Så skal gå masse i dag på 17 mai, så satser på at det blir litt action! hehe!

Back
Topp