Ta med babyklær til føden?

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Pakker dere med dere babyklær ( utenom hentesett) med på føden?
Eventuelt hva?
 
Body,bukse, sokker, lue osv. Liker best å bruke egene klær på den lille :)
 
Ja. Har med minst tre skift. Synes sykehusklærne er stygge, og liker ikke følelsen av å ha babyen til låns.
 
Jeg pakker med egne klær til babyen, i tillegg til hentesett.
Synes ikke klærne på barsel er noe fine [emoji85]
 
Hentesett og to sett utenom❤
Mannen tar med flere om nødvendig.
 
Har med noen bodyer, sokker og ei bukse :) fått en del klær av besteforeldrene også, ferdig vaska. Så vi har en del å bruke :) bruker foreløpig kun body og tepper, avogtil sokker :)
 
Har pakket ned to skift + hentesett, men skal pakke ned minst et skift til[emoji4]
 
Hadde ikke med sist (annet enn hentesett). Angrer veldig på det. Så denne gangen skal vi ta med egne klær [emoji173]️
 
Skal ha med babyklær ja. Et par skift. Kos å kle på babyen egne klær [emoji4]
 
Smart tråd [emoji1305] jeg hadde kun pakket hentesett, så nå har jeg lagt oppi body,sokker og bukser/pysj i 50 og 56 så jeg sikrer meg. Men lue har jeg ikke tenkt på engang, så kanskje jeg burde kjøpe det?[emoji848]. Tar dere med i størrelse 50 eller 56 eller større? Hvordan vet man hvilken størrelse man skal ta med?
 
Vi hadde med noen bodyer, bukse, sokker, lue og tynn ulldress. Endte opp med å ikke bruke noe av det før hjemreisen [emoji28] Brukte sykehusklær, og de var helt greie egentlig. Babyen vår gulper veldig mye så hadde uansett ikke hatt nok av eget tøy. Vaskemaskinen på føden fikk kjørt seg de dagene vi var der [emoji28] Anbefaler omslagsbodyer. De er veldig lette å ta raskt av og på. Babyen vår må skiftes på ofte og hater å ligge på stellebordet. Vrir seg som en kålorm, så greit med noe som er lettvint å ta av og på.
 
Smart tråd [emoji1305] jeg hadde kun pakket hentesett, så nå har jeg lagt oppi body,sokker og bukser/pysj i 50 og 56 så jeg sikrer meg. Men lue har jeg ikke tenkt på engang, så kanskje jeg burde kjøpe det?[emoji848]. Tar dere med i størrelse 50 eller 56 eller større? Hvordan vet man hvilken størrelse man skal ta med?

Lue er lurt ja. Spesielt til hjemreisen, men også noen ganger inne. De kan fort bli kalde på hodet. Og på beina, så sokker er også viktig fant vi ut.
Vi hadde med str.50, og det var nesten for stort noe av det, spesielt bukser. Men det kommer jo an på barnet. Greit å ha både 50 og 56 tenker jeg [emoji4]
 
Lue er lurt ja. Spesielt til hjemreisen, men også noen ganger inne. De kan fort bli kalde på hodet. Og på beina, så sokker er også viktig fant vi ut.
Vi hadde med str.50, og det var nesten for stort noe av det, spesielt bukser. Men det kommer jo an på barnet. Greit å ha både 50 og 56 tenker jeg [emoji4]

Takk for svar, har nå pakket litt mer ned. Og bestilt en lilleba lue så da skal vel snart Alt være klart[emoji1305]
 
Skal ha med egne klær. Er jo koselig det. Ble anbefalt å med en ekstra lue som baby kan få på med en gang den blir født. (Kan bli litt fostervannrester og fett på den, så greit med ekstra) Skal ha pks, og de babyene kan vist bli litt kalde.
 
Har ikke helt bestemt meg enda, hadde kun med hentesett med jentene. Har vasket et par maskiner med klær i dag, så da har jeg hvert fall det klart!
 
Ja har med egne klær. Syntes det er koselig:dummy1: Omslagsbodyer, strømpebukser/bukser med fot, pysjer og luer. Syntes sykehus klærne er stive :wtf:
 
Back
Topp