Ta med baby på stranda?

Linkii

Forelsket i forumet
Storebror er 3 1/2 år og elsker stranden.. Er det galskap å reise på stranden med baby på 2 uker? Jeg har kjøpt uv telt som jeg kan ha lillebror i og amme...

Vi har temperaturmåler på babycallen vår, så jeg bruker babydelen i vogna. Tenker det kan være lurt å ha kontroll på temperaturen i UV-teltet... Har du med deg en ekstra voksen som kan passe på 3 åringen mens du ammer?

Jeg synes ikke det er galskap! Men ville nok prøvd å finne et sted hvor du må få litt naturlig skygge også, ser for meg at det kan bli rimelig varmt inne i uv-teltet.

Her er baby bare to dager gammel, og vi er ute og triller en liten tur. Tenker å ta henne med på utflukt til et badested i morgen, men vi kommer til å holde henne i skyggen under noen trær mens storebroren får kost seg på stranda og i vannet. Det er jo like varmt inne som ute, så jeg ser ingen grunn til at vi skal holde henne inne hele tiden.

Kommer an på hvor i landet dere bor og hvor varmt det er der.
Jeg personlig hadde ikke tatt med en baby på stranda jeg var på i går, null skygge, kokende hett, mye folk osv osv..
En annen strand med skygge og ikke så mye folk så hadde det vært innafor. Alt kommer jo an på en rekke faktorer ;)

Kommer an på hvor i landet dere bor og hvor varmt det er der.
Jeg personlig hadde ikke tatt med en baby på stranda jeg var på i går, null skygge, kokende hett, mye folk osv osv..
En annen strand med skygge og ikke så mye folk så hadde det vært innafor. Alt kommer jo an på en rekke faktorer ;)

Det ligger på rundt 27-30 grader i skyggen.. desverre lite skygge på stranden her.. kanskje vi må stå over

Vi hadde vår med på stranda men, han lå i vogna og vi gjorde sånn at det gikk luft igjennom. Og jeg ammet hyppig. Det var 24-26 grader når vi var da.
Når jeg ammmet dekket jeg han til for og unngå direkte sol.

Jeg har vært på stranda to ganger. Den ene stranda hadde null skygge, der var vi bare et par timer. Hun sov i bagen i UV-telt og jeg amma i teltet. Jeg vet ikke hvor varmt det ble, men hun kjentes ikke varm ut og jeg forsøkte å sitte litt i teltet jeg også, og synes ikke det var noe spesielt varmt.
Var på en strand i dag med masse skygge fra trær, så all amming og kosing foregikk i skyggen, så sneik jeg meg ut i sola når hun sov.
Foretrakk absolutt den siste stranda :)

Back
Topp