Ta kurs over internett?

*p!nk smile*

Forumet er livet
Er det kun hos nki de tilbyr dette??[:D]

[;)]

Har lurt på nettstudier selv også.
Har ikke noe svar til deg, men kan dytte litt... [;)]

nki
nks
noroff
og sikkert flere andre.. Du får google det[;)]

ikke for å være negativ.. men har hørt at de kursene ikke er så bra jeg.. kjenner en som tok det å han var ikke fornøyd...dessuten så teller de ikke så veldig når man søker jobb

Kommer helt ann på hvilke kurs man velger å ta da. Kan jo ta alt fra høyskoleutdanninger, bachelor, ta opp fag for å få studiekompetanse eller ta kortere kurs.
www.nks.no og nki.no har veldig mange bra :) Synes jeg :)

ORIGINAL: hero

ikke for å være negativ.. men har hørt at de kursene ikke er så bra jeg.. kjenner en som tok det å han var ikke fornøyd...dessuten så teller de ikke så veldig når man søker jobb

Halveis uti NKI utdanningen min, fikk jeg en krem-jobb da!! Aldri fått den jobben uten NKI..
Meeen.. skal være enig i at det kanskje ikke er helt å rope hurra for selve utdanningen.. Men det er absolutt ikke forkastningsgrunnlag hos en arbeidsgiver nei.

ORIGINAL: lykkepillen

ORIGINAL: hero

Halveis uti NKI utdanningen min, fikk jeg en krem-jobb da!! Aldri fått den jobben uten NKI..
Meeen.. skal være enig i at det kanskje ikke er helt å rope hurra for selve utdanningen.. Men det er absolutt ikke forkastningsgrunnlag hos en arbeidsgiver nei.

ok, da beklager jeg lykkepille, jeg bare skrev det jeg har hørt.

Takker for svar[:D]

Back
Topp