ta hull i ørene

målebånd

Flørter med forumet
med kanylee..noen som har prøvd det? Da mener jeg hull i ørene på voksen.Har hørt at det er  bedre å bruke kanyle enn å gå til frisøren å gjøre det med pistol

Jeg har tatt alle mine hull selv. Brente tuppene på øredobbene og stakk [8D]

Kanyle vil jeg tro er veldig greit å ta med. Er jo spisse og sterile, så er vel lett å få gjennom vil jeg tro. Kjøp grønn kanyle i såfal, for den er litt tykkere.[:)]

Dette hørtes smertefullt ut :P hehe

har hørt at hvis en bruker isbit på øreflippen for å kjøle ned før en stikker gjør at det ikke gjør så vondt
jeg hadde ikke turt å gjøre det selv

Forresten verre og ta med kanyle. Da må du stikke gjennom, ta den ut, for og deretter stikke i dobben. Mye enklere og rengjøre dobben, og stikke med den. Da blir hullet perfekt i størrelse, og mye mindre smertefult.

vet om kanylebruk .men hadde aldri klart å gjort det med en butt øredobb som noen over her prater om[&:]

får man kjøpt kanyler på apoteket?

ORIGINAL: målebånd

vet om kanylebruk .men hadde aldri klart å gjort det med en butt øredobb som noen over her prater om[&:]

Hvorfor? Fort gjort, mye mindre smerter, og hullet må ikke gro seg inn som det må ved bruk av en større kanyle.

ORIGINAL: Tyttebæra

Hvorfor? Fort gjort, mye mindre smerter, og hullet må ikke gro seg inn som det må ved bruk av en større kanyle.

tenker bare på hvor vondt det må gjøre. for man må bruke ganske mye makt . siden øredobben er butt mens kanylen er spiss

ORIGINAL: Tyttebæra

tenker bare på hvor vondt det må gjøre. for man må bruke ganske mye makt . siden øredobben er butt mens kanylen er spiss

Du kjøler jo ned med fessempel en isbit først. Jeg kjente ikke en drit! [:)]

Jeg får helt vondt av hele tråden her jeg!!! Tenker bare AUAUAUAUAUAUAUAUA! kunne aldri greid å gjøre det med verken kanyle eller butt øredobb. 

Ja det er mye bedre å ta hull med noe som er hult. Da tar man ut innholdet i hullet i stedet for å skyve det til side [:)]

Klesklype til bedøvelse, og ei passe tykk nål... (Brenn nåla på tuppen så den er steril først.)
Funker fint ja. [;)]

En kanyle koster forresten 5 kr på apoteket. Den er steril, og de har i mange ulike størrelser[:)]

Jeg brukte kanyle og stakk hull i navelen.. Var ikke vondt, stakk litt bare. Pistol i øret derimot, det var innmari vondt.. Så om jeg noen gang skal stikke opp noen av hullene i øret, skal jeg gjøre det selv med kanyle...

For guds skyld gå til et piercing studio så du vet at de som stikker stikker riktig. Vet du hvor mange akupunktur-punkter det fins i et øre?

Helt enig med TonjeJenta!
Det er ikke mye det koster å få gjort det skikkelig!

jeg ville gjort det hos frisør. ville aldri gjort det selv. gjør jo ikke vondt i det hele tatt.

velger du å gjøre det selv kan du også smøre på sånn emla krem

Back
Topp