Ta det med ro?

bjork

Betatt av forumet
Alle sier at jeg må slappe av og ta det rolig framover, det vil jeg si er lettere sagt enn gjort! Jeg jobber fulltid, nå har jeg nettop skrudd sammen et IKEA-skap alene og skal snart klippe gress. Så lenge jeg orker og klarer er det vel greit? Er jo litt mer sliten enn vanlig, men det er jeg jo uansett om dagen. Jeg er forøvrig 35+4 i dag :)

Så lenge du føler det går bra så har det vel ikkje noe å si ka alle andre mener? :)

Så lenge kroppen ikke sier stopp er d nok ingen grunn for å ikke være aktiv. .. kroppen har jo godt av å få være i gang:) men bare lytt på d kroppen sier. ..

Hør på kroppen, Ikke hva folk sier. ;)
Selv var jeg på tur på en fjelltopp i går :p har og vurdert å klippe gresset, men bekkenet har begynt å krangle litt og kynnene har tatt seg opp. Litt redd for at fødselen ska begynne før sambo er kommet hjem fra offshore.

Godt å høre! :) Man blir litt usikker på om om man gjør noe galt. Alle bekjente man støter på nå starter jo samtalen med: Du jobber vel ikke nå?

Med de to andre jobbet jeg dagen jeg gikk i fødsel. Som det ble sagt her gjelder det vel å lytte til kroppen!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Så lenge kroppen ikke nekter så gjør det du har lyst og ork til, tenker jeg :)

Misunnelig jeg som må ta det med ro pga sf. Sitter og ser på en laaaang liste med ting jeg gjerne skulle gjort.

Kroppen sier nok fra hvis/når det blir for mye. :)

Back
Topp