- Ta deg sammen

Neinei

Forumet er livet
VIP
Februarlykke 2016
Mailykke 2018
Jeg målte hcg på onsdag, og sammenlignet med den hcg som ble målt for en uke siden (altså 5 dager før) har nivået gått litt ned. Ikke mye (15%), men litt nok til at jeg har fått beskjed om å møte på UL på mandag for å se om det fortsatt er liv laga og om det eventuelt må provoseres fram en abort, dersom jeg det ikke står til liv og jeg ikke begynner å blø ut eller noe innen mandag.
Og det er greit for meg. Jeg har innsett at ikke alle kan få barn bare fordi de vil (urettferdig som det er) og det kan hende jeg ikke er en av de heldige denne gangen.

Jeg gråt, bannet og hikstet i hele går etter at jeg fikk beskjeden, og hadde legetime i dag.
Da jeg ringte jobben for å gi beskjed om hva som skjer, fikk jeg følgende beskjed "ta deg sammen, alle mister en eller annen gang i løpet av livet".

(Jeg dro ikke på jobb i dag. Og skal ikke dit på flere uker i følge legen, for hun ble sint og sykemeldte meg ganske lenge da jeg sa at jeg trengte sykemelding for fraværet på jobb i dag, uavhengig av hva som måtte komme fram på UL)

WHAT!!!!!! For en grusom ting å si!!!! Det der hadde jeg rett og slett ikke godtatt. Syns fryktelig synd på deg! Jeg får helt vondt på dine vegne. Sånne mennesker skulle lært seg litt respekt.

WHAT!!!!!! For en grusom ting å si!!!! Det der hadde jeg rett og slett ikke godtatt. Syns fryktelig synd på deg! Jeg får helt vondt på dine vegne. Sånne mennesker skulle lært seg litt respekt.

Det var noe sånt legen min sa også. Og så sa hun "jeg tenkte egentlig å gi deg påskeferie og sykemelding fram til onsdag, men jeg tror du trenger litt avstand, så du får den til neste legetime her" Det er nesten en måned til.

Det var noe sånt legen min sa også. Og så sa hun "jeg tenkte egentlig å gi deg påskeferie og sykemelding fram til onsdag, men jeg tror du trenger litt avstand, så du får den til neste legetime her" Det er nesten en måned til.

Utrolig flott av legen din. Er godt noen skjønner hvordan det er. For sånn som det der oppfører man seg bare ikke! Tror jeg hadde klaget om jeg hadde orket, altså...

Utrolig flott av legen din. Er godt noen skjønner hvordan det er. For sånn som det der oppfører man seg bare ikke! Tror jeg hadde klaget om jeg hadde orket, altså...

Tror jeg kommer omtrent tre cm ved å klage, så det gidder jeg ikke. Jeg har heldigvis en ganske fantastisk lege, som forstår mye og som hjelper meg mye :)

I helsiken!! :mad: hva er nå det for en uttalelse???

Uansett hvor mange som faktisk mister i livet, så er det like fordømra vondt for det om...!!!!
Sender deg en STOR klem!!!

I helsiken!! :mad: hva er nå det for en uttalelse???

Uansett hvor mange som faktisk mister i livet, så er det like fordømra vondt for det om...!!!!
Sender deg en STOR klem!!!

Jeg er bortimot sikker på at det ikke var ment sånn det kom ut, siden det er stort arbeidspress på jobb for tida, og jeg er bare glad til for den sykemeldinga :)
Så får vi se hva som skjer på mandag ;)

Nei, SÅNT sier man bare ikke!!! Fysjom!! Jammen godt du har en god lege, ære være henne/han!! Jeg er sikker på at om ett og samme menneske hadde hundre aborter, så hadde det vært minst like vondt hver eneste gang!! Noen ting blir bare ikke bedre fordi det skjer mange/skjedd deg mange ganger...

Signerer denne! Fy skamme seg burde dem :(

OJ!!!! Ikke bra!

Ønsker deg all lykke til! Håper virkelig alt er bra med magenurket ditt

For en respektløs kommentar! Godt at du har en forståelsesfull og omtenksom lege. Krysser fingrene for at det er liv på UL.(er det ikke normalt at hcg synker litt når man kommer litt på vei?, mener å ha lest det et sted..)

Uffada!!!! Er det muuuulig!!! Sender deg en god klem og håper alt er som det skal :)

Helt utrolig at noen kan si noe sånt! Makan...:( Uavhengig av om det er noe som mange opplever eller ikke, så er det å miste helt forferdelig og utrolig tungt.

Håper alt står bra til med den lille i magen! Krysser fingrene mine for deg :)

Går det ann?!

Men her også er det målt Hcg seint i svangerskapet, det er jo ikke noe vits? Jeg tror magetrollet ditt har det heeeelt fint :)

Sånt sier man bare ikke !!!!
Stor stor klem til deg :)

Jøjje meg! Den personen må jo totalt mangle omtanke og respekt for medmennesker :-s

Håper det går bra med den lille <3

Back
Topp