t.t.h

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
Ser du er pålogga no. Er du i gang med progynova no? Masse lykke til framover! [:)] 

så koselig med egen tråd[:D][:D]nei venter forsatt på den dumme tr[:@][:@][:@]har tatt en test men den var blenda hvit[&:][&:][&:]hvis ikke tr har dukka opp til torsdag så får jeg ringe hausken.hvordan går det med deg??har du fått noen bivirkninger av progynova?

Kjedlig at tr ikkje er komt til deg! Eg begynte med progynovaen i går. Våkna svimmel som berre fy i dag og hovudverk i kveld.. Satsar på det ikkje vert slik heile perioden! Men har du begynt på prednisolon? Såg i pakningsvedlegget på den at den kunne føra til menstruasjonsforstyrrelsar. Gjorde jo det på meg og. Begynte å blø litt fre.kveld med menssmerter, men så stoppa det opp igjen og kom ikkje meir blod før to dagar etterpå. Håpar tr kjem på besøk til deg snart slik at du snart er i gang mot nytt forsøk! [:)] 

uff får håpe hodeverken og svimmelheten gir seg[:'(][:'(][:'(]det er ikke noe godt.nei jeg skulle ikke begynne med prednisilon før jeg hadde fått tr,så nå skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke har kommet[8|]skal ringe hausken i dag.

Lykke til med fryseforsøk begge to[:)]

Håpomspirenosnart; den hovudverken er nåke herk[&:] Heldigvis er ikkje behandlinga så langvarig.

t.t.h.; håpa den dumme tanta har kommet no så du får starta opp. E kje nåke vits å væra så forsinka.. ikkje så lenge da ikkje e ein veldig god grunn.

vestlandsjento: ja håper virkelig tr snart dukker opp,er så kjipt og måtte vente så lenge[:@][:@][:@]har prata med hausken i dag hvis ikke tr har kommet på madag så må jeg begynne på primolut for og få den i gang.

Får håpe TR dukkar opp hos deg før man då! Eg har heldigvis hatt ein fin dag i dag utan håveverk:) Og det sjølv om eg sov berre ca tre timar natt til i dag og stod opp kl 06.00 for å gå på jobb. Gjekk ein times tur etter jobb t.o.m[:)] Håpar progynovaen er like snill med meg framover! Eg har jo ofte migrene i forbindelse med TR så kan henda det var difor eg var plaga med håveverk i går. Kryssar fingrane for at du får besøk av TR i løpet av helga!  

Back
Topp