T*O*R*S*D*A*G

MammaenTilTheaE.

Elsker forumet
Javell jenter.. Hvilke planer har dere for dagen da?
Har vært veldig lite søvn i natt. Vesla sovna ikke før halv 5 ca., så i dag skal mamma ut å trille en tur med henne så jeg får sove litt. Skal bli deilig!! [:)] Sånn ellers har vi ikke di store planer enda.

Storebror er hjemme, så det blir ikke så mye gjort her.. SKulle brodert litt, men utsetter det til mannen er hjemme..
SKal prøve å få tid til å scrappe ferdig takketkortet fra Silje Christina. .

God morgen!
Endelig har vi hatt ei god natt her også! Sander sovna kl 10 i går kveld, sov til 2, fikk mat, sov til halv 6 og fikk mat, så sto vi opp kl 9![:D] Herlig å endelig føle seg uthvilt! Planene for dagen er å få trent pilates på stuegulvet når Sander sovner, trille tur senere i dag, og ta toget til mamma i kveld. Vi skal være hos henne i helga, og drar i dag fordi sambo skal jobbe overtid i kveld og uansett ikke er hjemme før sent. [:)]

jeg skal til mamma og hjelpe henne med juleforberedelser[:D][:D][:D] gleder meg masse!!!

forressten nå ligger det 20 cm med snø her....[&:][:D]

snøklem til dere alle [:D][:D][:D]

vært hos helse søster i dag dennis har gått opp nesten 200g på en uke [:D] og er 58cm wooohooo han vokser[:D]

også har vi vært på juleshopping i dag og i går kjeeempe morro[:D] sovna da jeg kom hjem i går rakk ikke innom i går[:(]

Back
Topp