B2 - 15+1
Nå nærmer jeg meg halvveis og hankjønnet har gått av siste nattevakt før avspaseringsuke. Det blir fint også er det i tillegg meldt det fine været den neste uken; iskaldt og strålende sol. Siden sist har jeg fått min første JM-time. Den skal vi på nå på tirsdag i kommende uke. Jeg har fått samme JM som sist så det er jeg veldig fornøyd med. Jeg har også fått ryddet gjennom boden og lagt ut mye på Finn og Tise og i løpet av februar måned så langt har jeg faktisk fått solgt unna ting for ca. 5000 kr. Ting vi egentlig hadde tenkt å kaste og gi bort. Det hjelper godt med. Ellers har jeg snart fått signert arbeidsavtale noe som blir en 0% nå til å starte med ettersom jeg er variabel i formen så plutselig er jeg tilbake i jobb for en liten periode. Første helgen i februar spilte jeg kamp og kommende helg skal jeg også spille. Det blir ikke mye spilletid på meg men noe spilletid, det har jeg fått. Det var helt utenkelig i forrige graviditet så synes det er litt stas å få det til.
Vi har også fått til å høre hjertelyden hjemme med doppler, den 1. februar på 13+3, og tatt NIPT der alt virker å være bra og med det vet vi også kjønn på #2. Nå er det bare ni dager til V fyller 1 år. Stas!