Svar på tråd

B2 - 13+0

Det er egentlig litt rart å se tilbake på hvor hyppig jeg oppdaterte sist svangerskap men da hadde jeg det også mye tyngre enn jeg har hatt det i dette svangerskapet så langt. Jeg har jo vært ganske dårlig nå også men heldigvis var jeg på mitt så langt dårligste når hankjønnet fortsatt var hjemme i pappaperm. På dagen han begynte tilbake på jobb ble jeg på et mirakuløst vis mye bedre i formen. Jeg var da 11+0. Formen er fortsatt variabel og jeg er stort sett kvalm hele tiden men på et eller annet vis så får vi det til. Det hjelper nok på at jeg har V å bruke tiden min på og distrahere meg fra alt som er slitsomt og tungt.

For å overleve hele dagene alene legger jeg meg med V når det skal duppes rundt 13-tiden samt at jeg legger meg nedpå om jeg behøver det. Jeg har hatt et par dager der besteforeldre har avlastet noen timer slik at jeg har kunnet sove, men ellers liker jeg stort sett å ha V selv. Spesielt nå som matspekteret endelig virker å utvides. Kun jeg har full kontroll på hva og hvordan ting best kan gis også ønsker jeg kontinuitet i det. Jeg slipper andre til men samtidig så blir jeg spurt hundre ganger om ditt og datt og da blir det mindre belastende å bare ha V selv. Jeg tror det blir enklere når rutinene er mer etablerte og V kan snakke selv for akkurat nå er det stort sett mamma som gjelder når det angår det meste. Ganske koselig, men minst like koselig er det å se hvor glad V blir når hankjønnet ramler inn dørene etter en lang dag på jobb :shy:

Back
Topp