Svar på tråd

B2 - 12+0

Siden sist har jeg vært på OTUL ikke bare en men to ganger. Jeg fikk tildelt time til tidlig ultralyd 30. desember men som antatt så hadde de gjort feil da de ga meg timen. De hadde notert seg at første dag i siste mens var 1. oktober men fasiten er at det var 22. oktober. I tillegg hadde jeg jo sen EL til meg å være, så den gang da jeg var på tidlig ultralyd i desember ble jeg målt til 8+5. På ny tidlig ultralyd i dag ble jeg målt til 12+0. Jeg er dermed satt åtte dager tilbake og termin satt til 9. august. Ettersom hankjønnet begynte på jobb igjen for en uke siden måtte jeg gå alene men det var egentlig helt greit. Baby lå vanskelig til og JM slet med å få tatt alle målene som skulle tas så bildene ble så som så. Det viktigste er at målene ble tatt og at de så bra ut. Ingen indikasjon på noe avvik. Det ble ikke sagt noe om antydning til noe kjønn og jeg spurte ikke heller. I går sendte vi inn blodprøver til NIPT-testing så om litt over en uke så vet vi kjønnet på baby. Jeg har en magefølelse på hva det er så vi får se om den stemmer denne gangen også :wtf:

30.12.24 - 8+5

[ATTACH]453728[/ATTACH]

22.01.25 - 12+0

[ATTACH]453729[/ATTACH]

Back
Topp