Svar på tråd

Bortsett fra megakleinstemning med jordmoren som skulle fjerne den så gikk det fint:)

Som helsepersonell selv synes jeg det var innmari rart og ubehagelig at hun sto og stirra på meg mens jeg kledde av meg nedentil (ikke opplevd at noen ikke har snudd seg bort eller gjort noe annet i mens) og at hun ikke forklarte hva hun gjorde underveis (opplysningsplikt). Jeg hater når ikke ting blir forklart underveis for da får jeg ikke forberedt meg og jeg blir stresset over å miste kontrollen over egen kropp. Sa ingenting før hun satte spekelet i meg og sa heller ingenting når hun plutselig nappet ut spiralen og jeg fikk det magesuget, også lo hun det bort (lol). Alt i alt vondere å ta ut enn å sette inn :stop

Jeg er hellig overbevist om at det var væremåten hennes som gjorde meg sykt (unødvendig) stresset, slik at det gjorde unødvendig vondt. Men nå er det gjort. Kjenner ingenting nå i ettertid. Eneste jeg går og venter på nå er mensen. Som jeg egentlig ikke vil ha, men så vil vi heller ikke satse på desembertermin så nå må vi bare vente på at vi er ‘sikret’ 2024-barn hvis det er lov å si :bag:

Back
Topp