Tøyservietter - bruk eller pynt?

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Hvis du kommer i selskap og det er dekket med tøyservietter, bruker du dem til tørking eller anser du dem som pynt?
 
De er til bruk :happy: kan kokvaskes etterpå, bra for miljøet og greier :rolleyes:
 
Bruk. :)
 
De er til bruk.
 
Bruk :) På samme måte som jeg forventer at pynten på desserten er spiselig:p
 
Bruker de, ja :)
 
Så bra at dere bruker dem! Har kjøpt inn tøyservietter nemlig. Og ønsker jo at folk bruker dem..
 
Så koselig! Ekstra stas med bord dekket med tøyservietter.

Ja ikke sant! Aldri opplevd det hjemme hos folk, men når jeg ser på inspirasjon til pent dekket bord er det jo utrolig mye finere!
Vi skal feire jul hjemme i år for første gang, så det var en ypperlig unnskyldning til å unne seg så flotte servietter :D

Bruker du tøyservietter?
 
Ja ikke sant! Aldri opplevd det hjemme hos folk, men når jeg ser på inspirasjon til pent dekket bord er det jo utrolig mye finere!
Vi skal feire jul hjemme i år for første gang, så det var en ypperlig unnskyldning til å unne seg så flotte servietter :D

Bruker du tøyservietter?
Har ikke kjøpt inn egne ennå. Dekker opp med finservise og sølvtøy hver søndag så er nok bare et spørsmål om tid :p
 
Såklart bruker man det, regner ikke med at det var satt frem om ikke.

Så bra :)
Jeg er ikke vant til tøyservietter, så tror jeg ville prøvd å unngå å bruke dem :p
 
Det er jo servietter. Servietter er til for å brukes.

Hehe ja vet, men de er så fine :hilarious:
Men ønsker såklart at våre gjester bruker tøyserviettene :)
 
Bruke. Ønsker meg fine tøyservietter i fremtiden, og det er jo til for å brukes.
 
Back
Topp